Ασφάλειες Αυτοκινήτου:Online και direct «πόλεμος» από τους leader της αγοράς

Η είσοδος της Εθνικής Ασφαλιστικής στις online και direct πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων, με αιχμή τις ασφάλειες αυτοκινήτου, άνοιξε το «παιχνίδι» του ανταγωνισμού στον νέο τρόπο ασφάλισης , που κυριαρχούσε ο όμιλος της Ιnteramerican και πλέον δημιουργεί νέα δεδομένα στο συγκεκριμένο κλάδο.
Αν και η anytime της Interamerican είχε ανταγωνιστές, στον συγκεκριμένο τομέα της απευθείας και online εταιρικής προώθησης ασφάλισης αυτοκινήτου, κύρια την Κυπριακή Prime Insurance του Δ. Κοντομηνά , που ήταν η δεύτερη εταιρία που μπήκε στην αγορά αυτή με εταιρική πλατφόρμα, με την Mydirect, τώρα φαίνεται να αποκτά ισχυρό αντίπαλο.
Η Εθνική Ασφαλιστική με την Εθνική Protect κάνει ρελάνς, με την προώθηση έντονης διαφημιστικής εκστρατείας, (internet , έντυπα , τηλεόραση ) κάτι που έχει κάνει και η Ιnteramerican , ιδιαίτερα έντονα την φετινή χρονιά.
Κάτι, που εκτιμάται να συνεχιστεί και τη νέα χρονιά , από το δίπολο των δύο εταιριών που διαμορφώνουν τον ανταγωνισμό , στον κλάδο του αυτοκινήτου, ενώ φήμες φέρνουν και άλλες εταιρίες να προωθούν αντίστοιχες πλατφόρμες, με στόχο να μην μείνουν μόνο με τα παραδοσιακά δίκτυα πώλησης ( τους διαμεσολαβούντες και το bankassurance)
Aν και τα παραδοσιακά δίκτυα προώθησης των ασφαλιστικών εταιριών είναι αναντικατάστατα, οι εκτιμήσεις ανθρώπων του κλάδου είναι ότι αυτό το νέο πεδίο ανταγωνισμού θεωρείται αναπόφευκτο, που ευνοείτε από και από τις συνθήκες της οικονομικής κρίσης.
Και μπορεί ο online (μέσω διαδικτύου) τρόπος ασφάλισης να υστερεί , σε αντίθεση με τον direct (μέσω τηλεφώνου) που κυριαρχεί, ωστόσο η προστιθέμενη αξία των διαφημιστικών εκστρατειών με επίκεντρο τις online και direct πωλήσεις λειτουργεί θετικά συνολικά στο brand name.
Άλλωστε με δεδομένη την οικονομική κρίση και την πτώση της παραγωγής σε άλλα ασφαλιστικά προϊόντα των εταιριών ,οι εταιρίες δεν επιβαρύνουν τα διαφημιστικά τους «μπάτζετ» , απλά τα επικεντρώνουν στο τομέα αυτό.
Βέβαια οι αντιδράσεις από τους διαμεσολαβούντες είναι συνεχείς πάνω στο θέμα αυτό , που θεωρούν ότι τους αφαιρεί πελάτες και δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό από τις ίδιες τις συνεργαζόμενες εταιρίες , που προωθούν τα προϊόντα τους με και με αυτό τον τρόπο , μειώνοντας τις προμήθειες κλπ.
Έτσι υπάρχει ( από τους διαμεσολαβούντες) στροφή και προς μικρότερες εταιρίες ή εταιρίες που συνεχίζουν να λειτουργούν με άξονα τα παραδοσιακά δίκτυα, που επίσης διαμορφώνουν ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, με αυτά των online και direct προϊόντων, ενώ στο παιχνίδι έχουν μπει και οι εταιρίες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών ασφάλιση, που επίσης «κουρεύουν» πελάτες από τις μεγάλες εταιρίες.
Μάλιστα και στον τομέα της online και direct πώλησης υπάρχει ήδη και νέα εταιρία, η Direct Hellas, που λειτουργεί με καθεστώς ελεύθερης παροχής υπηρεσιών και προς το παρόν δραστηριοποιείται μόνο στην περιοχή της Αττικής.

Μοιραστείτε το !


Post Comment