Ασφαλιστές Vs οnline ασφάλισης

Η ανάπτυξη των δικτύων online και απευθείας πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων, κύρια ασφάλισης αυτοκινήτου αλλά και υγείας, από ασφαλιστικές εταιρίες, έχει προκαλέσει την οργανωμένη αντίδραση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Οι διαμεσολαβητές είναι εδώ και καιρό σε ανοικτή «σύγκρουση» με αυτά τα δίκτυα και τις εταιρίες που τα προωθούν επισημαίνοντας κατά κύριο λόγο τον αναντικατάστατο ρόλο τους όχι απλά ως πωλητές αλλά ως συμβούλους και διεκπαιρεωτές των υποθέσεων των πελατών τους και μετά την ασφάλιση.

Αιτία της σύγκρουσης είναι ότι η ανάπτυξη αυτών των δικτύων λειτούργησε ως μέσο πίεσης και μείωσης των προμηθειών τους από τις εταιρίες , ενώ βλέπουν τον τρόπο προώθησης μέσω διαφημίσεων και προσφορών ως αθέμιτο ανταγωνισμό , μια και οι εταιρίες πουλάνε online φθηνότερα ,λόγω μειωμένου κόστους από τις προμήθειες πρόσκτησης.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο οι ασφαλιστές που “αντιδρούν” η δεν ακολουθούν αυτή την μορφή πώλησης, αλλά και οι εταιρίες που δεν θέλουν ή δεν έχουν τις δυνατότητες στην παρούσα φάση να επενδύσουν σε online κανάλια .

Έτσι, η αγορά είναι διασπασμένη σε δύο στρατόπεδα. Αυτό που πιστεύει στην συνύπαρξη των δικτύων online και direct (απευθείας πώλησης) με τα παραδοσιακά δίκτυα της πρακτόρευσης . Και αυτό που πιστεύει ότι μπορεί να στηριχθεί αποκλειστικά στα δίκτυα των πωλήσεων μέσω της πρακτόρευσης από ασφαλιστές και μεσίτες ασφαλίσεων.

Μάλιστα, εταιρίες, όπως η Ευρωπαϊκή Πίστη, έχουν βγει και σε διαφημιστικές τους καμπάνιες να υποστηρίξουν και να υπογραμμίσουν τον αναντικατάστατο ρόλο του ασφαλιστή.

Ενώ οι ίδιοι οι διαμεσολαβούντες έκαναν την δική τους καμπάνια μέσω των ΜΜΕ για να υπενθυμίσουν και να διαδώσουν την μοναδική τους σχέση με τον ασφαλισμένο. (βίντεο)

Οι εταιρίες που έχουν επενδύσει στην online και direct ασφάλιση είναι η Ιnteramerican , η Prime Insurance , η Εθνική Ασφαλιστική , η AIG, η Αllianz , και η ΕRGO ( μέσω της συνεργασίας της με την Τράπεζα Πειραιώς, την winbank direct ).

Από όλες αυτές τις εταιρίες, κύρια λόγω ανταγωνισμού, η Ιnteramerican και η Εθνική Ασφαλιστική ακολουθούν επιθετική πολιτική διαφήμισης .

Στο αντίποδα η πιο σταθερή παραδοσιακή εταιρία στο δίκτυο των ασφαλιστών από το Group των πολυεθνικών είναι η Generali , που και επικοινωνιακά προτιμά να προβάλλεται κύρια μέσα από τον κλαδικό έντυπο τύπο των ασφαλιστών.

Σταθερές στα δίκτυα των ασφαλιστών και στην παραγωγή από αυτά είναι οι ελληνικές εταιρίες όπως, η INTERLIFE η Υδρόγειος, η Ιnternational Life , η Ιντερσαλόνικα , η Συνεταιριστική Ασφαλιστική, η Αγροτική Ασφαλιστική, η Μινέττα , η Eurolife, που ωστόσο έχει αναπτύξει το πρακτορειακό της δίκτυο τα τελευταία χρόνια, καθώς στηριζόταν αρχικά αποκλειστικά στο bank assurance της Εurobank. Επίσης σταθερές στα παραδοσιακά δίκτυα από τις πολυεθνικές είναι προς το παρόν ακόμα η ΑΧΑ , η Groupama Φοίνιξ . Καθώς και οι εταιρίες που έχουν αποκλειστικά προϊόντα Ζωής και υγείας όπως η ΙΝG και η Metlife Alico.

Μοιραστείτε το !


Ένα Σχόλιο - Γράψε ένα σχόλιο

  1. Η αγωνία όλων των βαθμίδων διαμεσολάβησης δεν είναι τόσο το χαμένο χαρτοφυλάκιο -το οποίο επιστρέφει μετά απο ήττες που τρώει λόγω μη σωστής εξυπηρέτησης απο τους ηλεκτρονικούς πωλητές – αλλά η απαξίωση του θεσμού απο το καταναλωτικό κοινό ύστερα απο την κακή μεταχείρηση που έχουν απο τα ιντερνετικά δικτύα πωλήσεων . Το χειρότερο απο όλα είναι πως οι εταιρίες που αναφέρει ο συντάκτης και παράγουν έργο μέσω ιντερνετικών πωλήσεων ,δεν έχουν καμμια πρόθεση ούτε να επιστρέψουν στην πραγματικότητα που είναι μια και μοναδική ,πως η ασφάλεια δεν αγοράζεται αλλά πουλιέται ,και δεύτερον πως ρίχνουν νερό σε έναν μύλο που τους επιστρέφει πέτρες .

    Reply

Post Comment