Ποιες ασφαλιστικές πουλάνε online και direct ασφάλειες

Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των ασφαλιστικών εταιριών που προωθούν τις online και direct ασφάλειες αυτοκινήτου και υγείας.
Μάλιστα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανθρώπων της αγοράς σταδιακά οι περισσότερες ασφαλιστικές θα μπουν σε αυτή την μορφή εναλλακτικών δικτύων πώλησης, αφού ο ανταγωνισμός αυξάνεται κύρια με την μείωση των ασφαλίστρων.
Η πρώτη εταιρία που μπήκε δυναμικά στο χώρο της online και direct πώλησης (Αnytime) ήταν η Ιnteramerican αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της μητρικής εταιρίας ACHMEA και επενδύοντας σημαντικά ποσά στην ανάπτυξη αυτή της μορφή δικτύου πώλησης .
Στην συνέχεια ακολούθησε η Prime Insurance του Δ. Κοντομηνά (mydiect) και πρόσφατα η Εθνική Ασφαλιστική ( Εθνική Protect )που αποτελεί και βασικό ανταγωνιστή της Interamerican, μια και θεωρείται και leader της αγοράς . Επίσης στην online και direct πώληση έχουν μπει πολύ πρόσφατα η Allianz (Allianz Direct) και η ΑΙG (Αig-Direct).
Επιπλέον και η ERGO Ασφαλιστική είναι έμμεσα στην αγορά με online και direct ασφάλιση αυτοκινήτου μέσω του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς και την Winbank Direct , καθώς έχει αποκλειστική συνεργασία στις γενικές ασφαλίσεις με την τράπεζα.
Ετσι, συνολικά αυτή την στιγμή 6 ασφαλιστικές εταιρίες έχουν δυναμική παρουσία στην προώθηση και πώληση ασφαλίσεων, κύρια αυτοκινήτου, με δικές τους πλατφόρμες πωλήσεων.
Κοινό χαρακτηριστικό αυτών των εταιριών είναι ότι στην πλειοψηφία τους αποτελούν θυγατρικές εταιρίες Πολυεθνικών Ομίλων καθώς η ανάπτυξη αυτών μορφών πώλησης απαιτούν τεχνογνωσία και επενδύσεις, που δύσκολα θα μπορούσαν στην παρούσα φάση να προχωρήσουν αμιγώς Ελληνικές εταιρίες.
Εξαίρεση βέβαια αποτελεί η Εθνική Ασφαλιστική που κύρια για λόγους ανταγωνισμού επένδυσε άμεσα στην ανάπτυξη της διαδικτυακής και online πώλησης.
Ενώ η ΕRGO Ασφαλιστική που είναι έμμεσα στην online πώληση εκμεταλλεύτηκε την συνεργασία της με την Τράπεζα Πειραιώς και την επένδυση και τεχνογνωσία που έχει από χρόνια η τράπεζα στην ηλεκτρονική τραπεζική .
Όπως, αναφέρουν άνθρωποι της αγοράς μελλοντικά θα αυξηθεί ο αριθμός των εταιριών που θα εισέρχονται στην προώθηση των online και direct πωλήσεων , έστω και αν αυτό τους στοιχίζει προσωρινά στις σχέσεις τους με τα παραδοσιακά δίκτυα πωλήσεων των ασφαλιστών συνεργατών τους.
Κι αυτό γιατί το δέλεαρ από την μείωση το κόστους πρόσκτησης, κύρια στην ασφάλιση αυτοκινήτου, είναι σημαντικό και η όποια επένδυση τους πάνω σε αυτό τoν τομέα είναι μακροπρόθεσμη, ενώ τις φέρνει πιο κοντά στον ανταγωνισμό.

Μοιραστείτε το !


Post Comment