Προβλήματα και κίνδυνοι στη διαδικτυακή και τραπεζική ασφάλιση

Κατά τη διαδικασία κατάρτισης ασφαλιστηρίων συμβολαίων τίθενται διάφορα ερωτήματα όπως: ποια είναι τα κριτήρια επιλογής της ασφαλιστικής εταιρίας, τα προϊόντα της οποίας θα επιλέξουμε;
Ποιο ασφαλιστικό πακέτο ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες μας και γιατί; Ποιος θα μελετήσει τους όρους ενός ασφαλιστικού προϊόντος και θα τους συγκρίνει με αυτούς του ανταγωνισμού;
Ποιος θα μας αναλύσει τη σχέση κόστους / οφέλους και κάτω από ποιο πρίσμα θα το πράξει;
Ποιος θα μας συμβουλέψει για την ορθή διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί σε κάθε στάδιο κατά την επέλευση ενός κινδύνου για τον οποίο έχουμε ασφαλιστεί;
Και τέλος ποιος θα διαπραγματευθεί με την ασφαλιστική εταιρία για την έκταση και το ύψος της αποζημίωσης; Μετά βεβαιότητας η απάντηση είναι μία ο ασφαλιστής σας.

Ας αναρωτηθεί ο καθένας: οι τράπεζες ή οι διαδικτυακές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και οι υπάλληλοι αυτών, αλήθεια σε ποια κατεύθυνση θα ενεργήσουν, σε αυτή της διασφάλισης, προστασίας και προώθησης των συμφερόντων των ασφαλισμένων ή αυτής της εξυπηρέτησης των συμφερόντων των εταιριών στις οποίες εργάζονται, που αποτελεί και πρωταρχικό σκοπός τους.
Σε αυτό το σημείο θεωρώ σκόπιμη την αναφορά στο παράδειγμα, όπου πολίτης έρχεται αντιμέτωπος με ένα δικαστήριο στο οποίο μπορεί να εκπροσωπηθεί μόνος του, αλλά ποτέ δεν το πράττει, διότι γνωρίζει πολύ καλά ότι η απόφαση αυτού θα του κοστίσει ενδεχομένως πολλά περισσότερα χρήματα από αυτά που θα καλούνταν να πληρώσει ως αμοιβή σε ένα καλό δικηγόρο.
Το ίδιο παράδειγμα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και στην περίπτωση του πολίτη ο οποίος έρχεται σε επαφή με τις φορολογικές υπηρεσίες του κράτους• και σε αυτή την περίπτωση, αν και μπορεί να συναλλαχτεί μόνος του, θα προτιμήσει να αναθέσει την υπόθεση του σε λογιστή-φοροτεχνικό, προκειμένου να γλιτώσει από πιθανά λάθη, παραλείψεις και επομένως οικονομική ζημιά. Έτσι και στην περίπτωση της ασφάλισης του, πρέπει να κάνει χρήση των υπηρεσιών ενός εξειδικευμένου επαγγελματία ασφαλιστή, αντί της ασφάλισής του μέσω απρόσωπων καναλιών προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών αμφιβόλου ποιότητας και αξίας.

Εύκολα μπορεί να αντιληφθεί ο οποιοσδήποτε ότι μέσω αυτών των δικτύων παρέχεται ελλιπής ενημέρωση και υποστήριξη, δε διασφαλίζεται πλήρης προστασία των ασφαλισμένων, διότι, χωρίς την παρουσία των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, οι ασφαλισμένοι καθίστανται αδύναμοι στις διαθέσεις των ισχυρών τραπεζοασφαλιστικών συμφερόντων.

Κυριάκος Μερελής Ασφαλιστικός & χρηματοοικονομικός σύμβουλος
Πηγή : www.ka-business.gr

Μοιραστείτε το !


Post Comment