Στα «άκρα» ο ανταγωνισμός των εταιριών στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Ανταγωνισμός χωρίς όρια επικρατεί πλέον στην ασφαλιστική αγορά και στην ασφάλιση αυτοκινήτου, όπου για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οι ασφαλισμένοι και οι κάτοχοι ΙΧ μπορούν να ασφαλίζονται και να βρίσκουν ασφάλιστρα μέχρι και 25% χαμηλότερα σε σχέση με την περασμένη χρονιά.
Μάλιστα του «σκληρού» ανταγωνισμού ηγούνται πλέον οι μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες των τραπεζών και των πολυεθνικών που κινούνται επιθετικά πάνω από δύο χρόνια και αυξάνουν συνεχώς τα μερίδια τους στην αγορά.
Επιπλέον οι ασφαλισμένοι και καταναλωτές έχουν την δυνατότητα εκτός από το να βρουν ασφάλιστρα στα μέτρα τους να κερδίσουν και μπόνους …σε άλλες ασφαλιστικές καλύψεις, πέρα από την ασφάλιση του αυτοκινήτου.
Στην πλειοψηφία τους οι ασφαλισμένοι έχουν περιορίσει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου στην υποχρεωτική ασφάλιση της αστικής ευθύνης και αρκούνται σε επιπλέον ασφαλιστικές καλύψεις , που δεν επιβαρύνουν ιδιαίτερα το κόστος, όπως της θραύσης κρυστάλλων , της νομικής προστασίας , της οδικής βοήθειας και της κάλυψης από ανασφάλιστο όχημα.
Επίσης κερδισμένες του ανταγωνισμού είναι οι εταιρίες που έχουν αναπτυγμένες πλατφόρμες online και direct ασφάλισης ( Εθνική , Interamerican , AIG, Allianz, ERGO (μέσω Winbank Direct ) Prime Insurance) όπου οι καταναλωτές μπορούν να κερδίσουν επιπλέον εκπτώσεις αν επιλέξουν κύρια την online ασφάλιση ή να πληρώσουν με άτοκες δόσεις με την πιστωτική τους κάρτα.
Τόσο τα online δίκτυα των εταιριών ή των ασφαλιστικών πρακτορείων όσο και τα παραδοσιακά δίκτυα των ασφαλιστικών γραφείων και πρακτορείων δίνουν την δυνατότητα στον ασφαλισμένο καταναλωτή να πετύχει την καλύτερη τιμή στην ασφάλιση.
Βέβαια οι ασφαλιστικοί πράκτορες είναι οι μεγάλοι «χαμένοι» αυτού του ανταγωνισμού αφού οι εταιρίες έχουν περιορίσει σημαντικά τις προμήθειες τους και τις περιορίζουν ακόμα περισσότερο και οι ίδιοι, αφού κάνουν καλύτερες προσφορές στον πελάτη μειώνοντας τα περιθώρια του κέρδους τους.
Ωστόσο από την πλευρά των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών προβάλετε η αμεσότητα που έχει ο ασφαλισμένος όταν επιλέγει τον ασφαλιστή και όχι κάποιο online ή direct σύστημα. Μάλιστα πρόσφατα μέσω των συλλογικών τους οργανώσεων προχώρησαν και σε διαφημιστική καμπάνια με κεντρικό σλόγκαν «Χωρίς Ασφαλιστή πας χαμένος»

Μοιραστείτε το !


Post Comment