ARAG: Ο Πελάτης στο κέντρο της Επικοινωνίας

Νέες πρωτοβουλίες επικοινωνίας και ενημέρωσης των ασφαλισμένων εφαρμόζει εδώ και καιρό η ARAG και μάλιστα πολυεπίπεδα, ως εξής:
Σε κάθε νεοεισερχόμενο ασφαλισμένο αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα καλωσορίσματος στην οικογένεια της ARAG, από το τμήμα εκδόσεων.
Στο ίδιο μήνυμα βεβαιώνεται η λήψη της αίτησης ασφάλισης, βεβαιώνεται η έκδοση του ασφαλιστηρίου και γίνεται ενημέρωση για τους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής και κυρίως για τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής, που από τον Απρίλιο 2013 υπάρχει σε όλα τα ασφαλιστήρια της εταιρίας.
Σε κάθε ασφαλισμένο που δηλώνει την ασφαλιστική του περίπτωση στο τμήμα ζημιών της εταιρίας αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα ενημερώνοντάς τον για τον αριθμό φακέλου με τα στοιχεία του αρμόδιου διακανονιστή, που θα χειριστεί την υπόθεσή του.
Τα newsletters της εταιρίας, που μέχρι τώρα στέλνονταν ηλεκτρονικά στους συνεργαζόμενους συμβούλους, πράκτορες και μεσίτες, θα αποστέλλονται πλέον και στους πελάτες.
Γίνεται προσπάθεια συλλογής όλο και περισσότερων ηλεκτρονικών δ/νσεων, ώστε τα εταιρικά νέα και τα μηνύματα να φτάνουν σε όσο το δυνατόν περισσότερους αποδέκτες.
Για την διαχείριση των αιτιάσεων, η διαδικασία για την οποία η ARAG ήταν έτοιμη από την πρώτη στιγμή, εφαρμόζεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην απόφαση της ΔΕΙΑ. Συγχρόνως έχει ενημερωθεί η ιστοσελίδα της εταιρίας, στην οποία στην ένδειξη «Υπηρεσίες» υπάρχει δημοσιευμένη η πολιτική της εταιρίας και έχει δημιουργηθεί ειδικό έντυπο, έτοιμο προς χρήση από τους ασφαλισμένους.
Οι πρωτοβουλίες θα συνεχιστούν προς την κατεύθυνση της καινοτομίας και εξυπηρέτησης.

Μοιραστείτε το !


Post Comment