Cyber-Insurance: Η αγορά του μέλλοντος για τις ασφαλιστικές στην Ευρώπη

H γερμανική εταιρεία, Allianz Global Corporate and Speciality (AGCS) θέλησε να κάνει την τομή και προσφέρει τη λεγόμενη ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, την Cyber-Insurance.
«Ήταν εντελώς τυχαίο», λέει ο Χάρτμουτ Μάι, μέλος του ΔΣ του ομίλου. «Δεν είχαμε υπολογίσει ότι θα τα καταφέρναμε, αλλά τελικά ήταν μια καλή ευκαιρία για μας. Το πακέτο ασφάλειας αποτελείται από πολλά επίπεδα συστημάτων που καλύπτουν τις επιχειρήσεις από ενδεχόμενους κινδύνους αναλόγως των αναγκών τους, όπως για παράδειγμα δίνει λύσεις όταν μετά από επίθεση χάκερ η παραγωγή σταματάει, ή όταν μέσου αυτής πλήττεται η φήμη του επιχειρηματία. Η ιδέα δεν είναι βέβαια εντελώς νέα. Στις ΗΠΑ οι επιχειρήσεις συνάπτουν τέτοιες ασφάλειες και οι ασφαλιζόμενοι καταβάλουν μισό δις δολάρια ετησίως.
Στην Ευρώπη και στη Γερμανία η αγορά δεν έχει αναπτυχθεί, αλλά ο Μάρτιν ΄Ελινγκ από το Ινστιτούτο Οικονομίας Ασφαλίσεων πιστεύει ότι οι ανάγκες καλύπτουν ποσά δισεκατομμυρίων, μια και υπάρχουν πολλά παραδείγματα κινδύνων στον κυβερνοχώρο. Τις ελλείψεις στον συγκεκριμένο τομέα δεν έδειξε μόνο η περίπτωση Σνόουντεν, αλλά και η Sony με την κονσόλα Playstation 3, που συνδέεται με το διαδίκτυο. Το 2011, χάκερς έσπασαν τους κωδικούς της ιστοσελίδας της Sony και πήραν πολλά προσωπικά στοιχεία μεταξύ αυτών και αριθμούς πιστωτικών καρτών. Ήταν ένα πλήγμα στο γόητρο της εταιρείας. «Μια τέτοια ζημία δεν μπορεί να εκτιμηθεί και φυσικά να πληρωθεί», λέει ο Χάρτμουτ Μάι, από τον όμιλο Allianz.

Πηγή: www.dw.de

Μοιραστείτε το !


Post Comment