INTERAMERICAN Βοήθειας : 287 χιλιάδες περιστατικά αντιμετώπισε κατά το 2012

Αυξημένα κατά 15,5% ήταν τα περιστατικά που διαχειρίστηκε η INTERAMERICAN στον τομέα Βοήθειας κατά το 2012 σε σύγκριση με το 2011. Η εταιρεία ανταποκρίθηκε κατά το περασμένο έτος συνολικά σε 286.827 περιπτώσεις, με μέσο όρο ημερησίως 786 ενεργειών.
Ειδικότερα, στην οδική βοήθεια η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε 256.074 περιστατικά, με τα 103.300 από αυτά να αφορούν σε επιτόπου υπηρεσίες επισκευής, 66.430 σε φροντίδα ατυχήματος με την υπηρεσία autohelp, 78.308 σε ρυμούλκηση και μεταφορά σε συνεργείο επισκευής, ενώ σε 8.036 περιπτώσεις χρειάστηκε να μεταφερθεί το ασφαλισμένο αυτοκίνητο στην έδρα του. Η αύξηση των κλήσεων αποδίδεται και στην αύξηση του στόλου των ασφαλισμένων οχημάτων στην εταιρεία. Η ικανοποίηση των πελατών της οδικής βοήθειας έφθασε, σύμφωνα με τα στοιχεία της τακτικής έρευνας που διενεργεί η εταιρεία, στο 92%.
Στην άμεση ιατρική βοήθεια η INTERAMERICAN ανταποκρίθηκε σε 30.753 κλήσεις, εκ των οποίων στις 3.690 πραγματοποίησε διακομιδή με ασθενοφόρο. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις 211 διακομιδές που πραγματοποιήθηκαν με ελικόπτερο ή αεροπλάνο, οι 166 αφορούσαν σε περιστατικά της νησιωτικής Ελλάδος. Το γεγονός ερμηνεύει την ιδιαίτερη σημασία της συνεργασίας για αερομεταφορές ασθενών και τραυματιών με την τοπική αυτοδιοίκηση νησιών, που πρόσφατα η εταιρεία εγκαινίασε, αρχικά με την Τήνο. Η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε με προσωπική βοήθεια και 750 περιστατικά στο εξωτερικό, ενώ στο σύνολο πέτυχε δείκτη ικανοποίησης εξυπηρετηθέντων 96%.
Πολύ καλά ήταν και τα αποτελέσματα εργασιών της INTERAMERICAN Βοηθείας, καθώς τα συνολικά μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα έφθασαν τα 25,9 εκατ. ευρώ. Αναφερόμενος στην εικόνα των δραστηριοτήτων του 2012 ο κ. Γιώργος Βαλαής, Γενικός Διευθυντής Βοήθειας, υπογράμμισε: «Η INTERAMERICAN αξιοποιεί ουσιαστικά το σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχει δημιουργήσει με τις επενδύσεις σε υποδομές –εγκαταστάσεις, στόλο οχημάτων- αλλά και στην ανάπτυξη εξειδικευμένου προσωπικού. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία κατέχει μεγαλύτερο μερίδιο από το 1/3 της ασφαλιστικής αγοράς στον κλάδο και προσβλέπει σε περαιτέρω ανάπτυξη εργασιών με στρατηγικές κινήσεις τόσο στην οδική όσο και στην άμεση ιατρική βοήθεια, όπως είναι τα ιδιόκτητα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών με σύγχρονα συνεργεία επισκευής αυτοκινήτων και οι συμπράξεις με δήμους αντιστοίχως».

Μοιραστείτε το !


Post Comment