Έρευνα:Υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των συνεργατών της Interlife

Εξαιρετικά θετική εικόνα αλλά και χρήσιμα συμπεράσματα προς αξιοποίηση κατέδειξε η ετήσια Έρευνα Ικανοποίησης Συνεργατών που πραγματοποίησε το Τμήμα Marketing της Εταιρίας.

Οι συνεργάτες της Εταιρίας σε όλη την Ελλάδα,  κλήθηκαν να δηλώσουν το βαθμό ικανοποίησής τους  μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου -είτε επώνυμα, είτε  ανώνυμα- αναφορικά με την εξυπηρέτηση των Διευθύνσεων και Τμημάτων, την ποιότητα Υπηρεσιών,  την ανταγωνιστικότητα των Προγραμμάτων, την ανταπόκριση και επίλυση τυχόν προβλημάτων ενώ, παράλληλα,  ζητήθηκαν προτάσεις για περαιτέρω σύσφιξη της αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης. 

Πιο αναλυτικά:

Διεύθυνση Ανάληψης Κινδύνων 

Η επικοινωνία και η εξυπηρέτηση φαίνεται  να είναι το δυνατό σημείο της Διεύθυνσης καθώς εμφανίζει τα μεγαλύτερα ποσοστά τόσο σε γενικό βαθμό  ικανοποίησης όσο και σε μέσους όρους θετικών απαντήσεων οι οποίοι ανέρχονται από 90% έως 93%.

Διεύθυνση Αποζημιώσεων

Τα  αθροιστικά  ποσοστά ικανοποίησης,  ως προς τους μέσους χρόνους στη  διαδικασία διεκπεραίωσης ζημιών, την  αντικειμενικότητα των αποζημιώσεων και  την επικοινωνία και εξυπηρέτηση στον Κλάδο του Αυτοκινήτου, έφτασαν το 92%, ενώ στους Λοιπούς Κλάδους το 89%.

Διεύθυνση Οικονομικού

Το Tμήμα Διαχείρισης Αξιών της Διεύθυνσης συγκεντρώνει τον υψηλότερο βαθμό με ποσοστό 91%, ως προς την επικοινωνία και εξυπηρέτηση τόσο στο γενικό  βαθμό ικανοποίησης, όσο και στο μέσο όρο θετικών απαντήσεων. 

Διεύθυνση Πωλήσεων

Η  πλειοψηφία  των συνεργατών  δηλώνει ευχαριστημένη. Το μεγαλύτερο ποσοστό 93%, αφορά τη συνεργασία και εξυπηρέτηση από το Τμήμα Πωλήσεων, τη συνεργασία με τον Επιθεωρητή και την κατάρτιση του. Ποσοστά βελτιωμένα σε σχέση με το 2018 και αξιοσημείωτη αύξηση ικανοποίησης στους όρους συνεργασίας.

Τμήμα Διεκπεραίωσης

Αυξημένη  ικανοποίηση  και ποσοστά θετικών απαντήσεων από 92% έως 94% σε σχέση με το 2018.

Εργαλεία Υποστήριξης

Αυξημένος εμφανίζεται και ο βαθμός ικανοποίησης  για τα Εργαλεία Υποστήριξης που παρέχονται από  την Εταιρία (συγκεκριμένα Portal 91%, Τιμολόγηση 88%, HelpDesk 90%).

Σημεία Εξυπηρέτησης

Ο γενικός βαθμός ικανοποίησης είναι ανοδικός. Στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη τα ποσοστά φτάνουν το 94%, στη Ρόδο 89%, στην Κρήτη 91% και στον Λαγκαδά 84%.

 Δυνατά Σημεία της Εταιρίας

Φερεγγυότητα,  Αξιοπιστία, Ποιότητα Επικοινωνίας,  Εξυπηρέτηση και Ταχύτητα Αποζημιώσεων  συγκέντρωσαν ιδιαίτερα υψηλούς βαθμούς ικανοποίησης με τα ποσοστά να κυμαίνονται από 92 έως 94%. 

Τα  αποτελέσματα  της έρευνας αντικατοπτρίζουν  την εμπιστοσύνη των συνεργατών  προς την INTERLIFE και αποτελούν ένα επιπλέον κίνητρο, αλλά και δέσμευση της Εταιρίας για διατήρηση  και περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της. 

Αναδημοσίευση από το περιοδικό της Εταιρίας Ιnterlife Magazine 




Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *