Ενδιαφέροντα στοιχεία παρουσιάζει η έρευνα για το “Ποια μέσα χρησιμοποιούν οι Έλληνες για ενημέρωση” από την οποία προκύπτουν και οι συνήθειες τους ως προς τις online αγορές .
Από την έρευνα για τις διαδικτυακές αγορές προκύπτει ότι το κοινό που δήλωσε ότι αγόρασε online ασφάλιση είναι σχεδόν σταθερό μεταξύ του 2020 και του 2021.
Ακολουθήστε στο youtube για νέα εμπειρία ενημέρωσης και στo Google News
Αναλυτικά τα στοιχεία της έρευνας
Ο κλάδος των μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από έντονο ψηφιακό χαρακτήρα και κατακερματισμό με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αποτελούν έναν από τους πιο συχνούς τρόπους ενημέρωσης.
Οι Συσκευές που χρησιμοποιούν οι Έλληνες για ενημέρωση
Το κινητό τηλέφωνο έχει εξελιχθεί ως το βασικό μέσο ενημέρωσης για τους Έλληνες με την αύξηση τα τελευταία χρόνια να αγγίζει το 50%, αύξηση που οφείλεται στην ολοένα και ταχύτερη εξέλιξη των smart phones. Αυτό έχει οδηγήσει σε πτώση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και tablets τα οποία από το 2016 έως το 2021 παρουσιάζουν πτώση 23,6% και 28,5% αντίστοιχα.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο ενημέρωσης
To Facebook κυριαρχεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 1 στους 2 Έλληνες να το χρησιμοποιούν ως μέσο ενημέρωσης. Ακολουθεί το Youtube με 33%. Αξίζει να σημειωθεί ότι σχεδόν 4 στους 10 Έλληνες μοιράζονται τα νέα που διαβάζουν με άλλους από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σε ποια τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και έντυπα μέσα ενημερώνονται οι Έλληνες;
Ο ΣΚΑΙ (τηλεόραση, ραδιόφωνο) είναι πρώτος στην εβδομαδιαία συχνότητα επίσκεψης των Ελλήνων για ενημέρωση. Ακολουθεί ο ANT1 News και ο ALPHA με την εφημερίδα της Καθημερινής να κλείνει την πρώτη 8άδα.
Σε ποιους ενημερωτικούς ιστότοπους ενημερώνονται οι Έλληνες;
Πρώτο το Newsbomb στην εβδομαδιαία συχνότητα online ενημέρωσης με το Dikaiologitika.gr, το In.gr, το news247 και το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ να κλείνουν την πρώτη 5άδα.
Οι Έλληνες δεν ενημερώνονται μόνο αλλά και αγοράζουν online
Οι Έλληνες καταναλωτές δεν στρέφονται στο διαδίκτυο μόνο για ενημέρωση αλλά πλέον αγοράζουν ολοένα και περισσότερο προϊόντα και υπηρεσίες online. Οι Έλληνες αγοράζουν δεκάδες προϊόντα και υπηρεσίες. Ρούχα, Παπούτσια, Ηλεκτρονικά, Ηλεκτρονικές Συσκευές και καλλυντικά, είναι πιο συνήθεις κατηγορίες ηλεκτρονικών συναλλαγών. Με τις κατηγορίες που παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση να είναι οι ηλεκτρονικές συσκευές (+61%) και τα είδη σπιτιού όπως επίσης και τα έπιπλα (+40%).
Αν και στην Ελλάδα το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν ασφάλεια αυτοκινήτου online είναι μικρότερο από τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο, παρατηρούμε ότι όλο και περισσότεροι Έλληνες κατανοούν ότι στο διαδίκτυο δεν μπορείς μόνο να αγοράσεις στην καλύτερη τιμή, αλλά και να λάβεις ένα εξαιρετικό επίπεδο εξυπηρέτησης κάτι που αποτελεί προτεραιότητα στην αγορά υπηρεσιών.
Στην Ελλάδα, μόλις σχεδόν το 11% των Ελλήνων αγοράζει την ασφάλεια του online και περίπου οι μισοί από αυτούς χρησιμοποιούν πλατφόρμες αναζήτησης για να συγκρίνουν τιμές της αγοράς. Πολύς κόσμος ακόμη δεν γνωρίζει ότι μπορεί να εξοικονομήσει έως και 40% ετησίως για το ίδιο πακέτο ασφάλισης αυτοκινήτου επωφελούμενος από την σύγκριση προσφορών της αγοράς. Οι καταναλωτές μέσα από τις online πλατφόρμες σύγκρισης τιμών για ασφάλεια αυτοκινήτου μπορούν να φτιάξουν το πακέτο με τις καλύψεις που θέλουν online, να συγκρίνουν όλη την ασφαλιστική αγορά και να βρουν φθηνή ασφάλεια αυτοκινήτου ακόμη και με άτοκες μηνιαίες δόσεις.Τα στοιχεία της έρευνας προέκυψαν από το Digital News Report,την Focus Bari και η επεξεργασία των στοιχείων έγινε από το Pricefox.gr.