Έστω και με καθυστέρηση τριών χρόνων υπάρχει πλέον, με τον τρόπο που έγινε , μια λύση για τα ανασφάλιστα
Αν και με προβλήματα, ως προς την καθαρότητα της εικόνας, επιβεβαιώθηκε ότι εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες κυκλοφορούν με ανασφάλιστα αυτοκίνητα.
Σαφώς και η οικονομική κρίση είναι η αιτία του μεγάλου όγκου των ανασφάλιστων, αλλά δεν είναι και μόνο αυτή.
Ωστόσο, πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι εκτός από το προσωπικό ρίσκο που παίρνει ο κάθε ανασφάλιστος, υπάρχει και το κοινωνικό ρίσκο το οποίο δεν αντιλαμβάνονται αυτοί που συνέχιζαν να κυκλοφορούν ανασφάλιστοι.
Ένα ρίσκο που θα περιοριστεί με αυτή την κίνηση του πρώτου ελέγχου. Αν και θα έπρεπε να είχε γίνει τουλάχιστον τους πρώτους μήνες της εφαρμογής του νόμου, έστω και με λάθη. Γιατί δεν θα είχαμε τώρα αυτό τον υπερβολικό αριθμό του 1.151.000 ανασφάλιστων.
Στην σημερινή εξέλιξη συνέβαλε το σύνολο των παραγόντων της αγοράς. H Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών, και ιδιαίτερα τα στελέχη της στον κλάδο αυτοκινήτου και του επικουρικού, όπως ο κ.Ζορμπάς ,αλλά και οι διαμεσολαβούντες, που την τελευταία πενταετία έχουν οργανωμένη εκπροσώπηση και παρουσία ,όχι για μόνο για τα θέματα του κλάδου τους, αλλά και στην δημόσια επικοινωνία με τον καταναλωτή.
Γιατί στην ουσία οι διαμεσολαβούντες είναι αυτοί που επικοινωνούν την ασφάλιση, έχοντας άμεση και όχι έμμεση σχέση με τον ασφαλισμένο- καταναλωτή.
Και θα ήταν παράλειψη, εκτός του κ Ζορμπά , που χρόνια τώρα επικοινωνεί στα ΜΜΕ εκ μέρους των ασφαλιστικών τα θέματα που αφορούν την ασφάλιση αυτοκινήτου, να μην αναφερθούμε και στον Γ. Χατζηθεοδοσίου , που από την θέση του προέδρου του ΕΕΑ και ως ασφαλιστής, ήταν από αυτούς, που λόγω της συχνής του παρουσίας στα ΜΜΕ, εκ της θεσμικής του θέσης, πάντα έθετε δημόσια το θέμα των ανασφάλιστων.
Ακολουθήστε στο youtube για νέα εμπειρία ενημέρωσης και στo Google News