Απόλλων: Μετάβαση στη Phygital εκδοχή του Διαμεσολαβητή σε 7 βήματα

Ολοκληρώθηκε ο κύκλος εκπαίδευσης των συνεργατών της Απόλλων, «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και νέα πραγματικότητα για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή», με τον οποίο μπαίνει σε πλήρη εφαρμογή το project της Εταιρείας για τη λειτουργία του δικτύου της σε phygital μοντέλο.

Την εκπαίδευση των συνεργατών στο νέο περιβάλλον και τα καινοτόμα εργαλεία που έχει ενσωματώσει στις διαδικασίες της η Εταιρεία, που λειτουργεί ήδη ένα μήνα αποκλειστικά στο περιβάλλον Hermes 3 ,πραγματοποίησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της PK Data Software, κ. Παναγιώτης Κατσαϊδώνης. Ο κ. Κατσαϊδώνης επισήμανε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός της αγοράς επηρεάζει όλο το φάσμα των ασφαλιστικών εργασιών και είναι περισσότερο από ποτέ ορατή η ανάγκη για ψηφιακή μόρφωση και εκπαίδευση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και εξήγησε ότι «οι ψηφιακά αναλφάβητοι θα αντιμετωπίσουν μεγάλο πρόβλημα επιχειρηματικής επιβίωσης»

Μετάβαση στην Phygital εκδοχή του ασφαλιστή σε 7 βήματα

Στις εκπαιδεύσεις ο κ. Παναγιώτης Κατσαϊδώνης ανέλυσε τα 7 βήματα για τη μετάβαση στο μοντέλο phygital, το οποίο συγκεράζει την αξιοποίηση καινοτόμων τεχνολογιών, της φυσικής παρουσίας του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή με τα μάτια στον τελικό καταναλωτή και στη βελτίωση της εμπειρίας του (customer experience). Αναφέρθηκε στο τι πραγματικά χρειάζεται ο πελάτης μιας ασφαλιστικής επιχείρησης  και τι πρέπει ο διαμεσολαβητής να του προσφέρει όχι μόνο σε επίπεδο κόστους αλλά και σε επίπεδο εμπειρίας. Τονίζοντας τη δουλειά που έχει γίνει από την Απόλλων Α.Ε. για την έγκαιρη εκπαίδευση των συνεργατών της και την μετάβασή τους στην phygital εποχή παρουσίασε μέσα από το infographic Digital Transformation Insurance Agent τα 7 βήματα και ανέλυσε όλα τα εργαλεία που είναι διαθέσιμα για τα δίκτυα πωλήσεων της Εταιρείας. 

Ειδικότερα παρουσίασε όλα τα βήματα της υποστήριξης, της αυτοματοποίησης της ροής εργασιών και των εργαλείων που χρειάζονται για να λειτουργήσει επαγγελματικά ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής λαμβάνοντας υπόψη τις νομικές εξελίξεις του Κανονιστικού Πλαισίου, το πλαίσιο IDD και φυσικά το πλαίσιο λειτουργίας του GDPR που έχει φέρει τεράστιες αλλαγές στη σχέση με τον καταναλωτή καθώς και άλλα απαραίτητα εργαλεία που ενισχύουν την παραγωγικότητα. Οι παρουσιάσεις ολοκληρώθηκαν με την παρουσίαση των δυνατοτήτων της Νέας πλατφόρμας Infodromio Hermes 3 by Infodromio Software.

Μιλώντας σχετικά η κ. Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια της Απόλλων, αναφέρει ότι «Λειτουργούμε σε κουλτούρα phygital. Με άρτια δομημένο σχεδιασμό, λογισμικό τελευταίας τεχνολογίας και εκπαιδεύσεις οι συνεργάτες μας έχουν τα αναγκαία εφόδια για να μεγεθύνουν την παραγωγή τους. Η συγκυρία του κορωνοϊού επιτάχυνε ακόμα περισσότερο τις διαδικασίες για την υιοθέτηση από την αγορά νέων μορφών εξυπηρέτησης και νέων διαδικασιών.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *