Απόλλων: Υποστήριξη συνεργατών για το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ Ψηφιακό Βήμα

Απόλλων: Υποστήριξη συνεργατών για το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ Ψηφιακό Βήμα

Υπηρεσίες με προστιθέμενη αξία παρέχει στους συνεργάτες της η ΑΠΟΛΛΩΝ, συμβάλλοντας καθοριστικά στη μετάβασή τους από το παραδοσιακό ασφαλιστικό γραφείο στον phygital ασφαλιστή.
Με δεδομένο ότι η ανάπτυξη στον κλάδο ήδη εξαρτάται από τη δυνατότητα των ασφαλιστικών γραφείων να συγκεράσουν τα αναλογικά με τα ψηφιακά στοιχεία, η ΑΠΟΛΛΩΝ έχει δημιουργήσει «9 ψηφιακά βήματα» που μπορούν να αξιοποιήσουν οι συνεργάτες της και ταυτόχρονα στηρίζει έμπρακτα το δίκτυό της, συνεισφέροντας με ειδικό σύμβουλο στην κατάθεση φακέλου χρηματοδότησής τους για το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ Ψηφιακό Βήμα/Ψηφιακό Άλμα.

9 υπηρεσίες – εργαλεία για την μετάβαση στο e-γραφείο

Για τους συνεργάτες της η Εταιρεία έχει δομήσει ένα πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει τα εξής:
Δημιουργία site και λογοτύπου που θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στο να σας γνωρίσουν οι χρήστες του διαδικτύου. Θα αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα του brand name σας
Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (B2C) προς το υποψήφιο και το ήδη υπάρχον καταναλωτικό κοινό, αξιοποιώντας το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΠΟΛΛΩΝ, HERMES Infodromio.B2B2C
Εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων μέσα από διαδικασίες που θα γίνονται ηλεκτρονικά
Αύξηση του πελατολογίου
Καλύτερη εξυπηρέτηση για τους πελάτες
Ενίσχυση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην ψηφιακή εποχή
Δημιουργία ψηφιακού – αυτόματου καναλιού επικοινωνίας με τους πελάτες
Υποστήριξη της αντικατάστασης του εξοπλισμού των ψηφιακών σας μέσων (υπολογιστές κ.λπ.)
Υποστήριξη με ενέργειες marketing

Όπως εξηγεί η Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια της ΑΠΟΛΛΩΝ, «Δημιουργούμε υπηρεσίες που προετοιμάζουν τους συνεργάτες μας για τις ραγδαίες αλλαγές, που ήδη συντελούνται στον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης. Μέσα από τα εργαλεία που έχουμε σχεδιάσει και τη βοήθεια που τους παρέχουμε ως προς την αίτηση χρηματοδότησής τους μέσω του ΕΣΠΑ, τους δίνουμε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν πιο εύκολα την αλλαγή που θα κληθούν εκ των πραγμάτων να κάνουν, προκειμένου να αυξήσουν την ικανοποίηση του πελάτη και ταυτόχρονα την κερδοφορία τους. Ο προσανατολισμός, λοιπόν, δίνεται από τον ίδιο τον πελάτη που πλέον αναζητά τις καλύτερες υπηρεσίες στην καλύτερη τιμή (Value 4 Money) και κάνει έρευνα αγοράς σε όλα τα κανάλια διάθεσης που μπορεί να αξιοποιήσει, φυσικά και ψηφιακά. Αυτό που εμείς εξασφαλίσαμε για το δίκτυό μας είναι αφενός υπηρεσίες και αφετέρου την υποστήριξη ειδικού συμβούλου για τη δημιουργία και την κατάθεση του φακέλου με πολύ χαμηλό κόστος».

Η πρόταση για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ Ψηφιακό Βήμα / Ψηφιακό Άλμα ισχύει μέχρι 25 Οκτωβρίου 2018.



Post Comment

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *