
Στην Ελλάδα την δεκαετία ( 2010-2020) της οικονομικής κρίσης και των μνημονίων τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα κατά καιρούς ξεπερνούσαν και το ένα εκατομμύριο.
Το 2014 και μετά από πιέσεις της ασφαλιστικής αγοράς το κράτος έκανα ένα βήμα προς την κατεύθυνση του εντοπισμού και διασταύρωσης στοιχείων για να μειωθεί το φαινόμενο.
Ακολουθήστε μας στο Google News
Χρειάστηκαν τρία και κάτι χρόνια να ρυθμιστούν ζητήματα ηλεκτρονικών ρυθμίσεων για συγχρονισμό των βάσεων δεδομένων των αρμόδιων υπουργείων με αυτή των ασφαλιστικών εταιριών.
Το σωτήριο έτος 2018 έγινε επιτέλους μια ηλεκτρονική διασταύρωση και εντοπίστηκαν 436.653 πιθανά ανασφάλιστα αυτοκίνητα που πήγαν πρόστιμα.
Στην συνέχεια και μέχρι σήμερα καμία παρόμοια ενέργεια …μόνο ό,τι πιάνει η τροχαία σε ελέγχους ρουτίνας.
Το γιατί το εξηγούν οι δύο παρακάτω ειδήσεις:
Η μία έρχεται από το μακρινό 2013 όταν η αστυνομία, ανακοίνωσε οτι πρώην υπουργός Μιχάλης Λιάπης, οδηγούσε τζιπ μεγάλου κυβισμού (ένα VW Τuareg) χωρίς ασφαλιστήριο συμβόλαιο και χωρίς να φέρει δίπλωμα και αστυνομική ταυτότητα, ενώ το αυτοκίνητο έφερε μη νόμιμες κρατικές πινακίδες!
Η άλλη είναι φρέσκια και χθεσινή.Ο γνωστός ηθοποιός πρώην Βουλευτής και διατελέσας και υφυπουργός Παύλος Χαϊκάλης ενεπλάκη σε τροχαίο οδηγώντας ανασφάλιστο αυτοκίνητο!
Και ξέρετε ποια είναι η ειρωνεία της όλης φάσης! Ο πρώτος είχε διατελέσει υπουργός Μεταφορών ( συναρμόδιο υπουργείο για τις άδειες κυκλοφορίας οχημάτων) και ο δεύτερος υφυπουργός κοινωνικών Ασφαλίσεων!
Δεν σχολιάζω άλλο !