Ασυνήθιστη κίνηση ασφαλιστικής εταιρίας …ξαφνιάζει ασφαλισμένους της !

Ασυνήθιστο και όμως συμβαίνει, όπως  στην περίπτωση ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης εστίασης στο Τορόντο και της κίνησης μιας ασφαλιστικής εταιρίας του Καναδά  προς ασφαλισμένες μικρές επιχειρήσεις λόγω lockdown.

Το ψαρέψαμε από ένα τοπικό blog του Τορόντο του Καναδά 

Ιδιοκτήτης  επιχείρησης εστίασης  στον Καναδα  που είναι κλειστή λόγω lockdown για τον Covid-19 βρίσκει στο γραμματοκιβώτιο του μια επιταγή  2.047 $ με αποστολέα την ασφαλιστική εταιρία που έχει ασφαλισμένη την επιχείρησή του.

Χωρίς να έχει κάνει κάποια αξίωση και χωρίς να υπάρχει πριν κάποια επικοινωνία και ενημέρωση από την εταιρία.

Η επιστολή  που συνοδεύει την επιταγή τον ενημερώνει σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τοπικού blog:   “Εξετάσαμε προσεκτικά τους τύπους των μικρών επιχειρήσεων που επηρεάζονται περισσότερο από την υποχρεωτική διακοπή λειτουργίας για λόγους δημόσιας υγείας του δεύτερου κύματος της πανδημίας COVID-19 … Η επισυναπτόμενη επιταγή αντιπροσωπεύει το  20% του ετήσιου ασφαλίστρου σας  από το συμβόλαιο ασφάλισης περιουσίας και ατυχημάτων.” 

Ο ίδιος ο ασφαλισμένος κοινοποίησε το γεγονός στο λογαριασμό του σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης και αποτέλεσε αφορμή για το ρεπορτάζ του blog.

Όπως ,είπε, ο ίδιος η κίνηση αυτή  τον ξάφνιασε γιατί σπάνια οι ασφαλιστικές επιστρέφουν ή δίνουν χρήματα χωρίς να υπάρχει κάποια αξίωση. Άλλωστε τα ασφάλιστρα τρέχουν είτε είναι κλειστή η ανοιχτή η επιχείρηση προκειμένου να είναι σε ισχύ η ασφάλιση .

Η κίνηση της εταιρίας να λάβει υπόψη αυτό το γεγονός και να επιστρέψει ένα τμήμα από τα ασφάλιστρα …δείχνει ότι χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της και ενισχύει την ασφαλιστική συνείδηση.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι η ασφαλιστική εταιρία είναι Intact Insurance.

Αυτή η περίπτωση άλλα και άλλες όπως η επιστροφή ασφαλίστρων σε ασφάλειες αυτοκινήτου στις ΗΠΑ, από πολλές ασφαλιστικές εταιρίες, λόγω lockdown πρέπει να προβληματίσει και την εδώ αγορά.

Είναι πράξεις και ενέργειες που εμπεδώνουν την ασφαλιστική συνείδηση αναδεικνύουν το ρόλο και την αξία της ασφάλισης…πέρα από ΕΚΕ, λόμπι, μεγάλα λόγια αλλά και παλιομοδίτικες πρακτικές  επικοινωνίας .

Οι σχέσεις εμπιστοσύνης και η στροφή στον καταναλωτή με πράξεις, απ όλους τους εμπλεκόμενους στην ασφάλιση, μπορεί να φέρει αύξηση και ανάπτυξη στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *