Ασφάλειες με το χιλιόμετρο! Τα “τεστ” των ασφαλιστικών εταιριών στην χρήση τηλεματικής

Ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα  επιχειρούν να προσφέρουν ασφαλιστικά προϊόντα αυτοκινήτου με χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, έχοντας, αρχικά, ως στόχο να δοκιμάσουν τις προθέσεις των καταναλωτών στα προϊόντα ασφάλισης ανάλογα με το τρόπο χρήσης του οχήματός τους.

436363

Πρόκειται για το επόμενο βήμα της ασφαλιστικής αγοράς στην Ελλάδα, μετά το λανσάρισμα των online και απευθείας πωλήσεων (direct) στην οποία δραστηροποιούνται, παράλληλα με τα παραδοσιακά κανάλια διανομής, πέντε ασφαλιστικές ( Interamerican , Εθνική Ασφαλιστική, Allianz , AIG , Prime Insurance ) , ενώ μία είναι αποκλειστικά online και direct (Ηellas Direct).

Αν και οι online και direct πωλήσεις είναι ένα εναλλακτικό δίκτυο πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων, με την χρήση τηλεματικής και διαδραστικής τεχνολογίας δημιουργείται μια νέα γενιά ασφαλιστικών προϊόντων, που συνεχώς κερδίζει έδαφος στην Ευρώπη και συνδυάζεται με τις τεχνολογικές εξελίξεις και στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Τόσο οι online πωλήσεις όσο και τα ασφαλιστικά προϊόντα με χρήση ψηφιακής τεχνολογίας στόχο έχουν την digital γενιά και αυτό το κοινό επιχειρούν να προσεγγίσουν οι ασφαλιστικές εταιρίες που αποφασίζουν να εξαπλωθούν στο τομέα αυτό.

Την αρχή, σε ένα πρόγραμμα ασφάλισης με μείωση του κόστους για τον ασφαλισμένο ανάλογα τα χιλιόμετρα που διανύει, έκανε η ΑΧΑ Ασφαλιστική, προσφέροντας εκπτώσεις με όριο τα 5.000 χιλιόμετρα το χρόνο , με την χρήση μιας διαδραστικής εφαρμογής ( application ) που καταγράφει τον χιλιομετρητή του αυτοκίνητου προκειμένου να αρχίσει η ένταξη του ασφαλισμένου στο πρόγραμμα.(Σε εξάμηνα και ετήσια συμβόλαια)

Στην συνέχεια και πριν δύο μήνες η Interamerican μέσω της Anytime λανσάρισε αντίστοιχο πρόγραμμα με χρήση τηλεματικής και “φιξαρισμένο” προιόν με ετήσια διάρκεια στα 5.000 χιλιόμετρα, με δικαίωμα επιπλέον 1000 χιλιόμετρα.

Η διαφορά μεταξύ των δύο προγραμμάτων είναι   ότι το πρώτο στηρίζεται σε μια απλή διαδραστική εφαρμογή (δηλαδή λειτουργεί σαν μπόνους), ενώ το δεύτερο σε τηλεματική συσκευή που τοποθετείται στο όχημα του ασφαλισμένου η οποία καταγράφει τα χιλιόμετρα online ( χωρίς χρήση άλλων δεδομένων).

Όπως εκτιμούν, άνθρωποι της αγοράς, τα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς δεν ευνοούν άμεσα τα ανοίγματα των ασφαλιστικών εταιριών σε πολύ προχωρημένες ψηφιακές εφαρμογές για χρήση ασφαλιστικών προϊόντων αυτοκινήτου , ωστόσο με αυτές τις καινοτομίες αυτό που κάνουν οι εταιρίες είναι να δοκιμάζουν την διείσδυση και την αποδοχή από τους καταναλωτές των καινοτομιών τους .

Επιπλέον, οι απόλυτες ψηφιακές και τηλεματικές εφαρμογές στην ασφάλιση αυτοκινήτου απαιτούν συνεργασία με άλλες εταιρίες ψηφιακής ανάλυσης η παροχής συσκευών ( όπως στην περίπτωση Buy The Mile της Anytime), επομένως , εκτιμούν, ένα γενικευμένο πακέτο ανάλογων προϊόντων είναι συνάρτηση της ζήτησης .

Ωστόσο, όλοι εκτιμούν ότι τα επόμενα χρόνια οι συνεχόμενες τεχνολογικές εξελίξεις θα επηρεάσουν σημαντικά την ελληνική αγορά στο τομέα της ασφάλισης αυτοκινήτου και πολυεθνικοί όμιλοι που δραστηροποιούνται στην Ελλάδα, έχοντας την υποστήριξη των μητρικών εταιριών και τις συνεργασίες τους πάνω στην τηλεματική και την ψηφιακή τεχνολογία , προετοιμάζονται και πειραματίζονται πάνω σε αυτό τομέα.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *