«ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ» : ένα παρεξηγημένο επάγγελμα

Πόσο σημαντική είναι η προσωπική επαφή στην ασφάλεια

Παλιότερα υπήρχε η αντίληψη του πωλητή πόρτα-πόρτα και ο ασφαλιστής ήταν για χρόνια, ο απογευματινός καλοντυμένος επισκέπτης των ελληνικών νοικοκυριών, που έχοντας μαζί τον χαρτοφύλακά του «πίεζε» για ένα συμβόλαιο. Δεν ήταν λίγοι και εκείνοι που έχοντας αυτή την απασχόληση ενδεχομένως ως δεύτερη δουλειά για ένα επιπλέον εισόδημα, πίεζαν πολύ γνωστούς και φίλους να ασφαλιστούν, με αποτέλεσμα να χαλάνε και τις σχέσεις τους! Επίσης με δεδομένο ότι όποιος είχε τελειώσει το Λύκειο μπορούσε να γίνει ασφαλιστής ενίσχυε στο παρελθόν όλη αυτή την αρνητική εως και υποτιμητική θα λέγαμε στάση απέναντι στο συγκεκριμένο επάγγελμα.

Με τα χρόνια όμως όλη αυτή η κατάσταση άλλαξε κατά πολύ. Σήμερα ο ασφαλιστής μετασχηματίστηκε από έναν πιεστικό και ενδεχομένως ημιμαθή πωλητή (λόγω έλλειψης εμπειρογνωμοσύνης και εξειδικευμένης κατάρτισης σε κάποιες περιπτώσεις) σε έναν ειδικά πιστοποιημένο και καταρτισμένο επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο, ο οποίος ακόμα κι αν έχει σπουδάσει ή εργαστεί σε άλλους κλάδους έχει πλέον συνειδητά αποφασίσει να ασχοληθεί με την ασφαλιστική αγορά με τη διάθεση της συνεχούς επιμόρφωσης και προσφοράς προσδοκώντας μία ωφέλιμη σχέση με τους πελάτες του εις το διηνεκές.

Σε γενικές γραμμές τα στατιστικά στοιχεία της αγοράς δείχνουν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ασφαλισμένων σήμερα (τουλάχιστον το 56%) προτιμά να συνεργάζεται αποκλειστικά με έναν ασφαλιστικό σύμβουλο και όχι να αναζητά μόνος του στο διαδίκτυο την καλύτερη ευκαιρία κρίνοντας μόνο από την τιμή. Αυτό συμβαίνει κυρίως επειδή ο κόσμος πια συνειδητοποιεί τη δυσκολία να αξιολογήσει τις ευρύτερες και ουσιαστικές  διαφορές των ασφαλιστικών προγραμμάτων μόνος φοβούμενος ότι στο μέλλον (π.χ τη στιγμή της … αποζημίωσης) μπορεί να του ¨κοστίσει¨ τελικά πιο ακριβά μία λάθος επιλογή.

Στις μέρες μας βέβαια υπάρχει διάχυτα και η άποψη ότι η εύκολη και άμεση πρόσβαση στην πληροφορία μέσω του διαδικτύου μας καθιστά αυτόματα και «ειδικούς» επί παντός επιστητού, ωστόσο αυτό φυσικά δεν ισχύει όπως δεν ισχύει και ότι η πληροφορία που βρίσκουμε είναι πάντα πλήρως αξιόπιστη. 

Ας μην πέφτουμε λοιπόν στην παγίδα του «Dr Google” που σε κάποιο θέμα της υγείας μας μπορεί να μας δώσει τη σωστή διάγνωση, γιατί είναι σαφές ότι δεν γίνεται να αντικαταστήσει το διαδίκτυο τον ειδικό ιατρό επιστήμονα ούτε σε μία δικαστική διαμάχη τον ειδικό δικηγόρο κι ούτω καθεξής. 

Με την ίδια λογική, αν χρειάζομαι για παράδειγμα ασφάλιση υγείας ή περιουσίας ή κεφαλαίου το σωστό είναι να απευθυνθώ στον εξειδικευμένο ασφαλιστικό σύμβουλο ο οποίος παρεμπιπτόντως σήμερα είναι ο μόνος επαγγελματίας που πιστοποιείται για την επάρκεια των γνώσεών του κάθε χρόνο με εξετάσεις από δημόσιο φορέα. Αυτός ο ειδικός εμπειρογνώμονας για τα ασφαλιστικά θέματα είναι σαφώς ο πλέον κατάλληλος να μας υποδείξει πώς να επιλέξουμε την πιο συμφέρουσα λύση με βάση τις ανάγκες και προτιμήσεις μας μα κυρίως είναι αυτός που θα σηκώσει το τηλέφωνο τη δύσκολη στιγμή ανεξαρτήτως ωραρίου …

Μιλήσαμε με την Μαρία Σεβαστάκη, Ασφαλιστικό Σύμβουλο Interamerican – Diamond διάκριση, η οποία μας ανέφερε:

«Μιλώντας πιστεύω για λογαριασμό κι άλλων συνάδελφων, θέλω να πω με πόση αγάπη, σεβασμό και αφοσίωση επιτελούμε αυτό τον ρόλο και πόσο σημαντικό είναι για εμάς να νιώθουμε ότι προσφέρουμε σε ανθρώπους και οικογένειες στη δύσκολη στιγμή. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ώρα που έδινα την επιταγή για μια πολύ μεγάλη νοσηλεία στο εξωτερικό, πως ένιωσα τόσο εγώ όσο και οι άνθρωποι που είχα απέναντι μου… Χαλάλι όλα τα ξενύχτια για μια τέτοια στιγμή!»



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *