Ασφαλιστικές εταιρείες συμβουλεύουν και ενημερώνουν για χρηστικά θέματα, μέσω διαδικτύου

Ασφαλιστικές εταιρείες συμβουλεύουν και ενημερώνουν για χρηστικά θέματα, μέσω διαδικτύου

Ένας νέος τρόπος προωθητικού μάρκετινγκ που υιοθετούν όλο και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα είναι να ενημερώνουν ή να συμβουλεύουν τους καταναλωτές και χρήστες του διαδικτύου με χρηστικά θέματα, που προκαλούν ενδιαφέρον για ασφάλιση ή έχουν σχέση με αυτή.

Έτσι, είτε μέσω των εταιρικών ιστοσελίδων τους είτε μέσω ειδικών webstite που αναπτύσσουν επιχειρούν να προκαλέσουν το αναγνωστικό ενδιαφέρον των χρηστών του διαδικτύου.

Ταυτόχρονα επιδιώκουν και την αλληλεπίδραση με τους αναγνώστες, από τα σχόλια που μπορούν να αφήσουν είτε στην ιστοσελίδα είτε στα social media και παράλληλα διαθέτουν και φόρμες εγγραφής σε Newsletter.

Πιο συγκεκριμένα :

Η Eurolife έχει δημιουργήσει την διαδικτυακή πύλη as-milisoume.gr μέσω της οποίας πάνω από τρία χρόνια επικοινωνεί διάφορα χρηστικά και συμβουλευτικά θέματα ποικίλης ύλης .

Η Generali έχει δημιουργήσει την διαδικτυακή πύλη pencilonthemoon.gr που επικεντρώνεται σε θέματα για τεχνολογία, επιστήμη, υγεία, μετακίνηση.

H Interlife Ασφαλιστική έχει δημιουργήσει την ιστοσελίδα prosferoallios.gr, που είναι και σήμα κατατεθέν, για την δράση της εταιρίας στο τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Η Interamerican έχει δημιουργήσει στην εταιρική της σελίδα blog interamerican.gr/blog που παρουσιάζει διάφορα χρηστικά άρθρα, όπως για Αγροτικές Ασφάλειες, Αποταμίευση – Επένδυση, Αυτοκίνητο, Εισόδημα – Σύνταξη, Ενεργειακές Επενδύσεις, Κατοικία, Παιδί, Υγεία.

H MetLife έχει δημιουργήσει μέσα στην εταιρική ιστοσελίδα της ενότητα με νέα ΖΗΝ with MetLife”  που επικοινωνεί διάφορα χρηστικά και συμβουλευτικά θέματα.

Ακόμη σελίδα με χρηστικά θέματα για υγεία, κατοικία, αυτοκίνητο,βρήκαμε στο εταιρικό site της Interasco



Post Comment

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *