Ασφαλιστική εταιρία αναπτύσσει λογισμικό για να παρακολουθεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η American Family Insurance ανακοίνωσε οτι αγοράζει την εταιρία λογισμικού Networked Insights, που καταγράφει τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για το τι λένε οι χρήστες στο διαδίκτυο σε blogs, tweets και τι κριτικές κάνουν και χρησιμοποιεί τα δεδομένα αυτά για να συμβουλεύει τις εταιρίες σχετικά με τη στρατηγική μάρκετινγκ και την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων.

Η American Family Insurance με έδρα το Madison έχει “επενδύσει σημαντικά” σε τεχνολογικές πλατφόρμες και συγκεντρώνει αναλυτικά στοιχεία τα τελευταία τρία χρόνια, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και ο πρόεδρος Jack Salzwedel και η αγορά της Networked Insights θα ενισχύσει τη χρήση δεδομένων, προηγμένων αναλύσεων και τεχνητής νοημοσύνης.

Η συναλλαγή ολοκληρώθηκε την περασμένη Πέμπτη. αλλά οι όροι της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν

Ο ανώτερος υπάλληλος επιχειρηματικής ανάπτυξης της ασφαλιστικής Peter Gunder δήλωσε ότι τα αναλυτικά στοιχεία της εταιρίας λογισμικού θα “δώσουν στους πράκτορες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή μας” και θα βοηθήσουν την εταιρία να “εντοπίσει και να καλύψει τις ανάγκες των πελατών με νέους τρόπους”.
Πηγή:host.madison.com



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *