
Η ασφαλιστική εταιρία ζωής στην Μεγάλη Βρετανία με την άκρως σαρκαστική και σατιρική επωνυμία “DeadHappy” προκαλεί αντιδράσεις με μια διαφήμισή της στην οποία χρησιμοποίησε τον δολοφόνο γιατρό Χάρολντ Σίπμαν
Στην διαφήμιση αυτή η “DeadHappy” χρησιμοποίησε μια εικόνα του κατά συρροή δολοφόνου γιατρού, Χάρολντ Σίπμαν, για να προωθήσει τις υπηρεσίες για ασφάλεια ζωής με το tagline «Ασφάλιση Ζωής. Γιατί ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να είναι ο γιατρός σου».
Ο Benjamin Hatton, Αναλυτής Ασφαλίσεων στην GlobalData, μια κορυφαία εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων, καταθέτει την δική του άποψη τόσο για την επωνυμία όσο και το νέο διαφημιστικό της σλόγκαν :
«Η DeadHappy έχει τοποθετηθεί ως ένας νέος και δημιουργικός παίκτης στον κλάδο των ασφαλίσεων ζωής μέσω της ωμής αλλά χιουμοριστικής επωνυμίας της. Με λουράκια όπως “ασφάλιση ζωής για να πεθάνεις” και “παρακαλώ πέθανε υπεύθυνα”, η ασφαλιστική εταιρία επιδιώκει σαφώς να προσφέρει ασφάλεια ζωής σε νεότερους καταναλωτές με τη μοναδική επωνυμία και τον σχεδιασμό των ιστοτόπων που διαθέτει με κρανία και γραφή σε στυλ γκράφιτι. Χρησιμοποιεί πολύ άμεση και απλή γλώσσα, και όλα μπορούν να γίνουν online, καθώς φαίνεται να παρακινεί τους millennials στην αγορά ασφάλισης ζωής. Σύμφωνα με την ίδια την ασφαλιστική εταιρεία, 8,5 εκατομμύρια ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχουν ασφάλιση ζωής, επομένως υπάρχει σαφώς μεγάλο, αναξιοποίητο δυναμικό στην αγορά.
Ένα από τα πιο σημαντικά εμπόδια στην ανάπτυξη για τις νεοφυείς ασφαλιστικές επιχειρήσεις είναι η αναγνώριση των καταναλωτών. Σύμφωνα με την Έρευνα Καταναλωτών Ασφαλίσεων του Ηνωμένου Βασιλείου για το 2022 της GlobalData, η πιο γνωστή μάρκα ασφαλιστικής τεχνολογίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Marmalade, αναγνωρίστηκε μόνο από το 14,4% των καταναλωτών. Η DeadHappy βρίσκεται στη δεύτερη θέση αυτής της λίστας, αυξάνοντας από 9,3% αναγνώριση το 2020 σε 14,3% το 2022. Οι διαφημιστικές καμπάνιες και στρατηγικές της “DeadHappy”, αν και προφανώς δεν είναι παγκοσμίως δημοφιλείς, βοηθούν ξεκάθαρα να αναπτύξει την επωνυμία της”