Αύξηση του ποσοστού όσων λαμβάνουν μέτρα ή κάνουν ασφάλιση για την προσωπική τους προστασία από κυβερνοεπιθέσεις

Η πέμπτη ετήσια έκθεση του Chubb  για τον προσωπικό κίνδυνο στον κυβερνοχώρο αποκαλύπτει πρόοδο, αλλά οι κακές συμπεριφορές στον τομέα της κυβερνοασφάλειας εξακολουθούν να υφίστανται.

Για πρώτη φορά, η ετήσια μελέτη του Chubb για τον κίνδυνο στον κυβερνοχώρο διαπιστώνει ότι περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν συγκεκριμένα μέτρα για την προστασία των προσωπικών τους πληροφοριών και δεδομένων από κυβερνοεπιθέσεις. Αν και η πρόοδος είναι ενθαρρυντική, οι κακές συμπεριφορές στον τομέα της κυβερνοασφάλειας παραμένουν πολύ συνηθισμένες, σύμφωνα με την έρευνα του 2022.

Η πέμπτη ετήσια μελέτη του Chubb για τον προσωπικό κίνδυνο στον κυβερνοχώρο, η οποία βασίζεται σε δημοσκόπηση κοινής γνώμης σε 1.605 ενήλικες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, διεξήχθη από τη Dynata. Τα βασικά ευρήματα περιλαμβάνουν:

Οι άνθρωποι βελτιώνονται όσον αφορά την προστασία τους από κινδύνους στον κυβερνοχώρο. Το 2022, περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς και Καναδούς (51%) ανέφεραν ότι χρησιμοποιούσαν έλεγχο ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων για να συνδεθούν στους διαδικτυακούς τους λογαριασμούς, το οποίο είναι διπλάσιο από το επίπεδο που βρέθηκε στην έρευνα του 2021. Επιπλέον, σχεδόν το 80% λέει ότι προτιμά να χρησιμοποιεί έλεγχο ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων. Η υιοθέτηση πρακτικών όπως η τακτική εκκαθάριση των ιστορικών του προγράμματος περιήγησης και η χρήση εφαρμογών προστασίας με κωδικό πρόσβασης, τα προγράμματα αποκλεισμού αναδυόμενων παραθύρων και η προστασία από κακόβουλο λογισμικό αυξήθηκαν επίσης σημαντικά από το 2021.

Οι άνθρωποι δυσκολεύονται να παρακολουθούν τους κωδικούς πρόσβασής τους και ενοχλούνται όταν πρέπει να τους αλλάξουν. Τρεις στους πέντε (61%) αναφέρουν ότι έχουν πρόβλημα να παρακολουθούν τους κωδικούς πρόσβασής τους. Ένα παρόμοιο ποσοστό (63%) ενοχλείται όταν αναγκάζεται να ενημερώσει τους κωδικούς πρόσβασής του.

Τα καλά νέα : Τρία στα τέσσερα άτομα αναφέρουν ότι ενημέρωσαν τον κωδικό πρόσβασης για τον κύριο τραπεζικό τους λογαριασμό τους τελευταίους 12 μήνες και το 70% έχει ενημερώσει οικειοθελώς έναν κωδικό πρόσβασης για έναν ψηφιακό λογαριασμό χωρίς να απαιτείται από τον πάροχο. 

Τα κακά νέα: οι μισοί εξακολουθούν να περιλαμβάνουν το όνομα του κατοικίδιου ζώου τους ή κάποιο άλλο αναγνωρίσιμο όνομα ή ημερομηνία στον νέο κωδικό πρόσβασης. 

Σχεδόν το 85% των Αμερικανών και των Καναδών με μεγάλη περιουσία χρησιμοποιούν τέτοιους αναγνωρίσιμους όρους ή ημερομηνίες στους κωδικούς πρόσβασής τους – περισσότερο από τρεις φορές.

Οι πλούσιοι είναι πιο πιθανό να γίνουν στόχος κυβερνοεπίθεσης που περιλαμβάνει χρήματα. Τον τελευταίο χρόνο, σχεδόν το 30% των ερωτηθέντων με υψηλό εισόδημα ανέφεραν ότι έπεσαν θύματα κυβερνοεπίθεσης που αφορούσε τα χρήματά τους. 

Πρόσθετα ευρήματα  της έρευνας αναφέρουν:

Οι άνθρωποι ανησυχούν για καταστροφικές επιθέσεις στον κυβερνοχώρο. Οι Αμερικανοί και οι Καναδοί ανησυχούν για την απειλή μεγάλης κλίμακας κυβερνοεπιθέσεων που θα μπορούσαν να προκαλέσουν εκτεταμένες ζημιές και χάος. Σχεδόν εννέα στους 10 (87%) ανησυχούν ότι θα υπάρξει σημαντική κυβερνοεπίθεση στο ηλεκτρικό δίκτυο στις Η.Π.Α. 

Η μεγάλη πλειοψηφία ανησυχεί για την απειλή μιας κυβερνοεπίθεσης από εχθρική ξένη χώρα (85%) και τον κυβερνοχώρο -επιθέσεις σε πυρηνικό εργοστάσιο ηλεκτροπαραγωγής, χημικό εργοστάσιο ή παροχή νερού (84%).

Η προσωπική ασφάλεια στον κυβερνοχώρο γίνεται πιο συχνή . 

Περίπου δύο στους πέντε (39%) έχουν αυτήν τη στιγμή προσωπική ασφάλιση στον κυβερνοχώρο. Οι πλούσιοι καταναλωτές είναι πολύ πιο πιθανό να έχουν αυτήν την κάλυψη. Ωστόσο, ένα ίσο ποσοστό ανθρώπων δεν είναι εξοικειωμένοι με την προσωπική ασφάλιση στον κυβερνοχώρο, συμπεριλαμβανομένου του 19% που δεν είναι καθόλου εξοικειωμένοι με τις προστασίες που προσφέρει η προσωπική ασφαλιστική  κάλυψη στον κυβερνοχώρο σε άτομα και οικογένειες.

Οι άνθρωποι κατανοούν ότι δεν είναι όλοι οι κίνδυνοι στον κυβερνοχώρο ιδιοι. Το 90% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η εφαρμογή από την κύρια τράπεζά τους είναι ασφαλής. 

Αυτό είναι πολύ υψηλότερο από ό,τι για τα προσωπικά οικονομικά (68%) ή τις εφαρμογές πληρωμών peer-to-peer (70%). Λιγότεροι από τους μισούς καταναλωτές είναι σίγουροι για την ασφάλεια άλλων εφαρμογών, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (48%), η φυσική κατάσταση (48%) και οι διαδικτυακές γνωριμίες (40%), οι οποίες κατατάσσονται χαμηλότερα μεταξύ των κατηγοριών εφαρμογών που αναφέρονται. 



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *