Βουτιά στο -6,1% στις πωλήσεις καινούργιων ΙΧ στο πρώτο 6μηνο 2022

Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Ιούνιο 2022.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ιούνιος 2022Ιούνιος 2021Μεταβολή 2022/2021
Καινούργια επιβατικά11.09213.875-20,1%
Καινούργια φορτηγά(ελαφρά και βαρέα)1.087923+17,8%
Καινούργια λεωφορεία2661-57,4%

Ιανουάριος – Ιούνιος 2022Ιανουάριος – Ιούνιος 2021Μεταβολή 2022/2021 
Καινούργια επιβατικά54.79958.362-6,1%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)5.0075.434-7,9%
Καινούργια λεωφορεία115201-42,8%

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Ιούνιο, έχει ως εξής: 

SegmentΙούνιος 2022Ιούνιος 2021Διαφορά(μονάδες μεριδίου)Ιανουάριος -Ιούνιος 2022Ιανουάριος –Ιούνιος 2021Διαφορά(μονάδες μεριδίου)
A11,9%12,4%-0,5 8,5%10,2%-1,7 
A-SUV2,9%1,2%+1,7 1,5%1,2%+0,3 
A TOTAL14,8%13,6%+1,1 10,0%11,4%-1,4 
B22,1%26,8%-4,7 24,4%28,7%-4,3 
B-SUV22,0%24,1%-2,0 25,4%21,3%+4,1 
B TOTAL44,2%50,9%-6,7 49,8%50,0%-0,1 
C10,2%11,8%-1,5 10,2%12,5%-2,4 
C-SUV21,6%17,9%+3,7 22,6%20,1%+2,4 
C TOTAL31,8%29,6%+2,2 32,7%32,7%+0,1 
D1,1%1,7%-0,6 1,2%1,8%-0,6 
D-SUV5,3%2,2%+3,2 4,2%2,3%+2,0 
D TOTAL6,4%3,8%+2,6 5,5%4,1%+1,4 
E0,1%0,1%+0,0 0,1%0,1%-0,0 
E-SUV1,1%0,5%+0,6 0,6%0,5%+0,1 
E TOTAL1,2%0,6%+0,7 0,7%0,6%+0,1 
F-G0,1%0,1%+0,1 0,1%0,0%+0,0 
F-G-SUV0,1%0,0%+0,1 0,1%0,1%+0,1 
F-G TOTAL0,3%0,1%+0,2 0,2%0,1%+0,1 
SPORTS0,1%0,2%-0,10,2%0,2%+0,0
MPV0,2%0,2%+0,00,1%0,1%+0,0
MPV-M/COMBI1,0%0,9%+0,10,7%0,8%-0,1
100,0%100,0%0,0100,0%100,0%0,0
(Εκ των οποίων SUV53,1%45,8%+7,354,4%45,4%+9,1)
Ιούνιος 2022Ιούνιος 2021Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Ιανουάριος –Ιούνιος 2022Ιανουάριος –Ιούνιος 2021Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Μερίδιο αγοράςστην ΕΕΙαν.-Μαρ. ‘22*Μερίδιο αγοράςστην ΕΕΙαν.-Μαρ. ‘21*Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη47,0%56,2%-9,247,0%52,2%-5,236,0%40,8%-4,8
Πετρέλαιο10,7%14,7%-4,014,1%18,7%-4,616,8%22,1%-5,3
Υβριδικά (HEV)32,1%20,4%+11,728,3%21,2%+7,125,1%20,9%+4,2
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)7,2%5,9%+1,27,5%5,5%+2,018,8%13,9%+4,9
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)0,4%1,0%-0,50,6%1,1%-0,53,3%2,3%+1,0
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)2,6%1,8%+0,82,5%1,3%+1,2

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Μάιο ως εξής:

Μάιος 2022Μάιος 2021ΜεταβολήΙανουάριος –Μάιος 2022Ιανουάριος –Μάιος 2021Μεταβολή
ΕΕ(1)791.546891.125-11,2%3.721.7744.313.839-13,7%
ΕΕ 14(2)691.338781.310-11,5%3.257.8373.813.859-14,6%
ΕΕ(1) + EFTA(3)823.755926.518-11,1%3.870.4774.480.125-13,6%
Ελλάδα11.99110.850+10,5%43.70744.487-1,8%

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *