Βράβευση της MyDirect στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών

Σε μια λαμπρή τελετή που διεξήχθη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την Τετάρτη 14/12/2016, η myDirect απέσπασε τη μέγιστη διάκριση ως Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός), στη σχετική κατηγορία των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2016.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΑΒΙΛΑΣ ,Marketing Manager της myDirect στη βράβευση

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με στελέχη προερχόμενα από τις μεγαλύτερες εταιρείες και πολυεθνικούς Οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, η myDirect απέσπασε τη μέγιστη τιμητική διάκριση της κατηγορίας της, ως επιστέγασμα των προσπαθειών της για παροχή ταχύτατης, άμεσης και πλήρους εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της, πάντα με ανθρώπινο πρόσωπο! Ανεξάρτητα από το μέσο επικοινωνίας (τηλέφωνο ή website), αξιοποιώντας τη σύγχρονη CRM υποδομή της, τις πιστοποιημένες από την εποπτική αρχή γνώσεις όλου του προσωπικού εξυπηρέτησης και την πολυετή εμπειρία των ανθρώπων της στο χώρο των ασφαλειών, η myDirect πετυχαίνει σταθερά κορυφαίες επιδόσεις εξυπηρέτησης (βάσει αυστηρά επιλεγμένων KPIs) και διατηρεί την πιστότητα των πελατών της σε επίπεδα που αγγίζουν το 90%!
Ο ασφαλιστικός κλάδος είχε τη δική του εκπροσώπηση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών: αυτό το γεγονός, όπως φυσικά και η εμπιστοσύνη των πελατών, σημαίνουν πάνω από όλα ευθύνη αλλά και κίνητρο για συνέχιση και ενδυνάμωση της προσπάθειάς όλων των στελεχών της myDirect.
Άλλωστε το Moto της εταιρείας είναι… Είμαστε παθιασμένοι με αυτό που κάνουμε και αυτό … «βγαίνει στο κοινό μας»!



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *