Διαφημιστικός «πόλεμος» προσφορών από τις ασφαλιστικές για τα ανασφάλιστα ΙΧ

Μορφή “καταιγίδας” έχουν πάρει οι διαφημιστικές εκστρατείες των ασφαλιστικών εταιριών με στόχο τους κατόχους ανασφάλιστων ΙΧ ,καθώς από τις 15 Απριλίου τίθεται σε εφαρμογή το νέο νομοθετικό πλαίσιο για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα .
Σύμφωνα με το νέο νόμο εκτός από τα κλασικά βαριά πρόστιμα στους κατόχους ανασφάλιστων οχημάτων, ( που είναι ακόμα βαρύτερα και με ποινικές ευθύνες για όσους εμπλακούν και σε ατύχημα) προβλέπεται διασταύρωση των στοιχείων του ΤΑΧΙSNET του υπουργείου Οικονομικών με τα οχήματα που έχουν πινακίδες κυκλοφορίας με την βάση δεδομένων των ασφαλιστικών εταιριών με τα ασφαλισμένα ΙΧ.
Από αυτές τις διασταυρώσεις αναμένεται να εντοπιστούν αυτοκίνητα που δεν έχουν ασφάλιση και να αποσταλούν ειδοποιητήρια στους κατόχους τους με πρόστιμα αλλά και την υποχρέωση να τα ασφαλίσουν. Ωστόσο είναι άγνωστο ακόμα κατά πόσο αυτή η μέθοδος θα αποδώσει άμεσα , ως προς τις διασταυρώσεις .
Επιπλέον ανοικτός πόλεμος υπάρχει από τις εταιρίες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς στις ασφαλιστικές εταιρίες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών , στις οποίες οι Ενωση Ασφαλιστικών Εταιριών έχει κηρύξει πόλεμο , καθώς θεωρεί ότι λειτουργούν ανταγωνιστικά με χαμηλά ασφάλιστρα και χωρίς ουσιαστικό εποπτικό έλεγχο.
Στελέχη της Ενωσης υπολογίζουν ότι ο αριθμός των ασφαλισμένων οχημάτων σε αυτές τις εταιρίες φθάνουν και τις 700.000 και θεωρούν ότι είναι ασφάλειες «υψηλού ρίσκου» αφού σε περιπτώσεις ατυχημάτων ή διακοπής της λειτουργίας τους δεν καλύπτουν επαρκώς τους ασφαλισμένους.


Ακολουθήστε μας στο Google News


Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *