Η ασφαλιστική εταιρία Amica Insurance σχεδίασε μια διαφορετικού τύπου καμπάνια με άξονα την ενσυναίσθηση και μάλλον πέτυχε αν δούμε τον αριθμό των θεάσεων στο YouTube που έφθασαν τα 17.883.306!
Σλόγκαν της διαφήμισης είναι “Amica Insurance | More Human“
Ακολουθήστε στο youtube για νέα εμπειρία ενημέρωσης και στo Google News
Ενω στην σχετική σημείωση για την περιγραφή του βίντεο αναφέρει : “Καθώς ο κόσμος μας μας ωθεί όλους να είμαστε πιο αποτελεσματικοί, πιστεύουμε ότι το να αφιερώνουμε χρόνο για να είμαστε ενσυναίσθητοι είναι πιο σημαντικό από ποτέ.”
Δείτε το βίντεο
Μια παρατήρηση σχετικά με το άρθρο
Διαφημιστικό σποτ ασφαλιστικής εταιρίας έκανε σχεδόν 18 εκατ. θεάσεις στο Youtube! Δείτε γιατί
ΔΕΥΤΈΡΑ, 24 ΙΟΥΝΊΟΥ 24, 12:16 ΜΜ
Υπεύθυνος για τη διαφημιστική καμπάνια της AMICA είναι ο Sotirios (Tory) Pachis, Senior Vice President at AMICA Mutual Insurance Company.
Ο Σωτήριος Παχής, εμπνέεται βαθιά από Ελληνικές αξίες που αντικατοπτρίζονται στη αρχές της εταιρείας αυτής.
Ο αρθρογράφος μπορεί μα διαβάσει συνεντεύξεις και σχετικά άρθρα στο LinkedIn του Sotirios (Tory) Pachis.