Δυναμική παρουσία με τετραπλή διάκριση για την ERGO Ασφαλιστική στα Mobile Excellence Awards

Με τέσσερις σημαντικές διακρίσεις η ERGO Ασφαλιστική έδωσε δυναμικό “παρών” στα φετινά Mobile Excellence Awards, τον πιο σημαντικό θεσμό επιβράβευσης στον χώρο του mobile, που διοργανώθηκε πριν λίγες μέρες από την Boussias Communications, σε συνεργασία με το Εργαστήριo Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Στην τελετή απονομής, που πραγματοποιήθηκε σε εορταστικό κλίμα, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας, βραβεύθηκαν τα κορυφαία έργα της χρονιάς καιαναδείχθηκαν οι πιο καινοτόμες και βέλτιστες πρακτικές στο φάσμα του mobile business. Περισσότερα από 300 στελέχη της αγοράς παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, με καλεσμένους σημαντικούς φορείς και εκπροσώπους του ακαδημαϊκού, επιχειρηματικού και τεχνολογικού χώρου.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Σε μια εποχή όπου το κινητό τηλέφωνο πρωταγωνιστεί σε πολλές από τις καθημερινές συνήθειες των πελατών, καθώς έχουν τη δυνατότητα, πλέον, να προβαίνουν σε μια σειρά ενεργειών απ’ όπου κι αν βρίσκονται, είναι σημαντικό για τις εταιρείες να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες και προσδοκίες των πελατών τους και να εξελίξουν τις υπηρεσίες και τις εφαρμογές που προσφέρουν αναπτύσσοντας κατάλληλα εργαλεία προς όφελος των πελατών τους. 

Η ERGO Ασφαλιστική, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής κι έχοντας στο επίκεντρο της στρατηγικής της πάντα τον πελάτη και την παροχή εξαιρετικής εμπειρίας εξυπηρέτησης, συνεχίζει να αξιοποιεί την τεχνολογία και να δημιουργεί σύγχρονες εφαρμογές, προσφέροντας μεγαλύτερη αξία στους πελάτες και τους συνεργάτες της. 

Η εταιρεία ξεχώρισε για την καινοτομία των mobile εφαρμογών της καθώς και των στρατηγικών της που συνεχώς βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών και αναβαθμίζουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες. Συγκεκριμένα, η ERGO διακρίθηκε στον Πυλώνα «Mobile Επιχειρηματικές Λύσεις & Μετασχηματισμός» με ένα Gold, δύο Silver και ένα Bronze βραβείο.

Η εφαρμογή ηλεκτρονικής υπογραφής «ERGO eSign» απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία «Business Model Transformation through Mobile» και Silver, αντίστοιχα, στην κατηγορία «Business Process Re-engineering through Mobile». Με την εφαρμογή αυτή, η διαδικασία αποζημιώσεων στις γενικές ασφαλίσεις έγινε πιο εύκολη και γρήγορη για τους δικαιούχους, καθώς πλέον ολοκληρώνεται έως και 3 ημέρες πιο σύντομα από τον παραδοσιακό τρόπο υπογραφής. 

Το «ERGO eSign» αποτελεί μία καινοτομία για τον ασφαλιστικό κλάδο, προσφέροντας άμεση αποζημίωση με την απουσία γραφειοκρατίας και τη μείωση του διαχειριστικού κόστους της εταιρείας. Στη συνέχεια, η εφαρμογή αυτή θα ενσωματωθεί και σε άλλες εταιρικές διαδικασίες με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία και αμεσότητα στην εξυπηρέτηση των συνεργατών και των ασφαλισμένων της ERGO.

Ένα ακόμη βραβείο Silver ήρθε να προστεθεί στις διακρίσεις της εφαρμογής «ERGO forMe», αυτή τη φορά στην κατηγορία «Improve Customer Service and Retention». Το «ERGO forMe», το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της εταιρείας να έχουν 24ωρη άμεση και ασφαλή πρόσβαση στο ασφαλιστικό τους χαρτοφυλάκιο, έχει αποσπάσει 2 Gold Impact BITE Awards και ένα Bronze Ermis Award, ξεχωρίζοντας για:

  • το εύχρηστο, με ιδιαίτερο σχεδιασμό και φιλικό προς τον χρήστη, περιβάλλον
  • τη δημιουργία ξεχωριστής ψηφιακής εμπειρίας για τον χρήστη
  • τη δυνατότητα να συγκεντρώνει όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες της εταιρείας
  • την πρωτοποριακή κλήση οδικής βοήθειας και on line παρακολούθηση της πορείας του γερανού σε live χρόνο.

Άλλη μία διάκριση απέσπασε και η νέα ψηφιακή εμπειρία προασφαλιστικού ελέγχου της ERGO, λαμβάνοντας το βραβείο Bronze στην κατηγορία «Business Model Transformation through Mobile». Με τη νέα αυτή ψηφιακή δυνατότητα, ο πελάτης μπορεί πλέον να διενεργήσει τη διαδικασία προασφαλιστικού ελέγχου με το κινητό του τηλέφωνο και να ολοκληρώσει τη διαδικασία ασφάλισης απλά και γρήγορα με λίγα μόνο κλικ. 

Οι ψηφιακές, αυτές, εφαρμογές και λύσεις αποτελούν μόνο ένα μέρος των πρωτοβουλιών της ERGO για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και την έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσης της εταιρείας να θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της, σε μία εποχή όπου ο σύγχρονος πελάτης προσανατολίζεται σε εργαλεία που του προσδίδουν αμεσότητα, ταχύτητα, διαφάνεια και κάνουν την καθημερινότητά του πιο εύκολη.

Ο κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης, Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, που παρευρέθηκε στην εκδήλωση, εκ μέρους της ομάδας έργου δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι αλλά και περήφανοι που συμμετείχαμε για πρώτη φορά στον θεσμό των “Mobile Excellence Awards» και μάλιστα με τετραπλή διάκριση. 

Οι βραβεύσεις αυτές αποτελούν για εμάς κίνητρο ώστε να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για τη δημιουργία καινοτόμων εφαρμογών αξιοποιώντας διαρκώς τις δυνατότητες που προσφέρει η υψηλή τεχνολογία προκειμένου να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή ψηφιακή εμπειρία.

Ευχαριστούμε πολύ όλα τα μέλη της ομάδας που εργάστηκαν για τα έργα αυτά και συνέβαλαν στην επιτυχία τους και τη Boussias Communications που με τον θεσμό αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να αναγνωριστεί το έργο της εταιρείας, αναδεικνύοντας την ισχυρή τεχνογνωσία, την εγρήγορση αλλά και την ευελιξία να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της εποχής ως ευκαιρία για αλλαγές προς όφελος των πελατών και συνεργατών μας.»

Κεντρική φωτογραφία :Ομαδική Φωτογραφία με όλα τα στελέχη της ομάδας έργου



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *