Εθνική Ασφαλιστική: Χάναμε πελάτες από τον ανταγωνισμό με online ασφάλιση

Την νέα πραγματικότητα στον τομέα των online πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων και κύρια στην ασφάλιση αυτοκινήτων καταγράφει επιστολή της Εθνικής Ασφαλιστικής προς το δίκτυο των συνεργατών της , με την οποία ανακοινώνει την λειτουργία on-line πλατφόρμας πωλήσεων.
Συμφώνα με την ανακοίνωση η εταιρία ενημερώνει τους συνεργάτες της για την αναγκαιότητα δημιουργίας της online πλατφόρμας και επισημαίνει χαρακτηριστικά:
«Στην on-line ασφαλιστική αγορά δραστηριοποιούνται ήδη τρεις μεγάλες ελληνικές εταιρίες και δύο εταιρίες με έδρα την Κύπρο, ενώ επίκειται – σύμφωνα με πληροφορίες – η άμεση δραστηριοποίηση δύο επιπλέον πολυεθνικών εταιριών
Έρευνες που διεξάγουμε στα συμβόλαια αυτοκινήτου της εταιρίας μας που ακυρώνονται, καταδεικνύουν ότι ένα σημαντικό ποσοστό επιλέγει την on-line ασφάλιση, το οποίο ελλοχεύει τον κίνδυνο απώλειας του συνολικού χαρτοφυλακίου του πελάτη, λόγω των επιθετικών τακτικών cross-selling του ανταγωνισμού
Η διεθνής πρακτική έχει αποδείξει ότι η έλευση της on-line ασφάλισης είναι μία μη αναστρέψιμη πραγματικότητα»
Επίσης η εταιρία καθησυχάζει τους συνεργάτες της ότι η «κίνηση αυτή, ωστόσο, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να ερμηνευθεί σαν οποιαδήποτε αλλαγή στρατηγικής ως προς τα παραγωγικά δίκτυα, καθώς έρχεται να λειτουργήσει συμπληρωματικά ως προς αυτά. Με το γνώμονα αυτό, άλλωστε, έγινε και ο συνολικός σχεδιασμός του εγχειρήματος. Ενδεικτικά αναφέρουμε παρακάτω τα κύρια χαρακτηριστικά που συνηγορούν στην κατεύθυνση αυτή:
Τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας και υγείας διατίθενται με τους ίδιους ακριβώς οικονομικούς όρους που διατίθενται από τα παραγωγικά δίκτυα
Η πολιτική τιμολόγησης που ακολουθήθηκε για τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου που σχεδιάστηκαν για το Εθνική Protect είναι συντηρητική. Το τιμολόγιο των προγραμμάτων αυτών είναι μεσοσταθμικά κατά 10% χαμηλότερο από αυτό των αντίστοιχων προγραμμάτων που διατίθενται από τα παραγωγικά δίκτυα, παρέχοντας σε ορισμένες περιπτώσεις διαφοροποιημένες καλύψεις.»



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

1 Comment

  1. Η Εθνική δεν χανει τους πελατες απο τις υποτιθεμενες online ασφαλισεις, τους χανει απο τον τροπο διαχειρησης των απαζημειωσεων. Παντα ο πελατης οπως και ο ασφαλιστης προτιμαει την σιγουρια και ας την πληρωσει 30 ευρω παραπανω το εξαμηνο. Οταν για μια ζημεια στον κλαδο αυτοκινητου περιμενεις και 50 μερες για να αποζημιωθεις,οταν σου κανουν παζαρια για 200 και 300 ευρω ,οταν ο αορατος διακονιστης σπανια συμφωνει με τον πραγματωγνομωνα τοτε σιγουρα δεν εισαι η εταιρεια που ησουνα και σιγουρα δεν μπορεις να εχεις την ιδια πελατεια που ειχες.Το μονο καλο στην Εθνικη αυτη την περιοδο ειναι οτι ο κλαδος γενικων ασφαλισεων πυρος,μεταφ.,αστ. ευθ.,ειναι ανταγωνιστικος και το γεγονος οτι ασφαλιζει οτι δεν ασφαλιζουν οι αλλες εταιρειες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *