ΕΙΑΣ: Ανάπτυξης Μεθόδων Cross Selling καιUp Selling


Εκπαιδευτικό ΣεμινάριοΑνάπτυξης Μεθόδων Cross Selling καιUp Selling
Μυστικά Επιτυχίας και Tips
Τρίτη και Τετάρτη, 29 και 30 Ιανουαρίου 2019, 16:00 – 19:20

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

· Οι έννοιες της Ολικής Ποιότητας και της Ολιστικής Εξυπηρέτησης Πελατών
· Η Πελατοκεντρική Αντίληψη των Πωλήσεων και τα Οφέλη εκ της συνεχούς εξυπηρέτησης του Πελάτη
· Τι σημαίνει Πελατοκεντρικός «Πακτωλός»;
· Μεγάλα «μυστικά» Cross Selling και Up Selling Υψηλής Απόδοσης
· Αποδοτική Ταξινόμηση ή Κατηγοριοποίηση Πελατών (Customer Market Segmentation)
· O Ψηφιακός Πελάτης και το νέο μοντέλο επικοινωνίας μαζί του
· Τα Social Media ως «μοχλοί» ανάπτυξης Cross Selling και Up Selling υψηλής απόδοσης
· Αποτελεσματική Διαχείριση και Πολλαπλασιασμός Πελατολογίου
· Τρόποι προσέγγισης Πελατών με στόχευση την επίτευξη υψηλών αποτελεσμάτων Cross Selling και Up Selling
· Παράγοντες αύξησης της Διατηρησιμότητας και Ανανεωσιμότητας ασφαλιστικών εργασιών
· Συστηματικός Προγραμματισμός Ανάπτυξης αποτελεσματικού Cross Selling και Up Selling
· Η αναβλητικότητα και η συστηματική καταπολέμησή της

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο απευθύνεται σε:
· Ενδιαφερόμενα στελέχη ασφαλιστικών Εταιρειών και Εταιρειών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, κυρίως των Τομέων Πωλήσεων, Υποστήριξης Πωλήσεων, Marketing, Εκπαίδευσης και Εξυπηρέτησης Πελατών.
· Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να διαμορφώσουν σύγχρονη και αποδοτική στρατηγική πολλαπλασιασμού των πωλήσεών τους και αύξησης των δεικτών διατηρησιμότητας και ανανεωσιμότητας των εργασιών τους.
· Υπαλλήλους Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών που υποστηρίζουν τις εργασίες τους και επιθυμούν να αποκτήσουν την πλέον σύγχρονη τεχνογνωσία διατηρήσιμης αύξησής τους.
· Στελέχη τραπεζών που διαχειρίζονται ασφαλιστικά θέματα ή εποπτεύουν την ανάπτυξη των πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών.

ΣΤΟΧΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο έχει τους εξής κύριους στόχους:
· Να παρουσιάσει νέες ευκαιρίες πωλήσεων και ανάπτυξης ασφαλιστικών εργασιών.
· Να αναδείξει την αποτελεσματικότητα των μεθόδων Cross Selling και Up Selling, προς την κατεύθυνση αξιοποίησης των εν λόγω ευκαιριών.
· Να περιγράψει αποτελεσματικούς τρόπους αισθητής βελτίωσης των δεικτών διατηρησιμότητας και ανανεωσιμότητας των πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών.
· Να προτείνει αποδοτικά μοντέλα ολιστικής εξυπηρέτησης πελατών, με «όχημα» την επίκαιρη συμβουλευτική υπέρ του πελάτη.

· ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
Παρέχονται έκπτωση προεγγραφής 30%, έκπτωση 50% στα Μέλη της EIAS ALUMNI SOCIETY και ειδικές εκπτώσεις υπέρ των Μελών του Ινστιτούτου.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *