Ελέγχους στη διαφήμιση για ιατρικούς σκοπούς ζητεί το Δ.Σ. του ΠΙΣ

Την έναρξη ελέγχων στη διαφήμιση που έχει κατακλύσει τα Μ.Μ.Ε και το Διαδίκτυο, σχετικά με ιατρικές υπηρεσίες και θεραπευτική αντιμετώπιση, τόσο από φυσικά πρόσωπα, όσο και από ιατρικές και εμπορικές εταιρείες.

Η υγεία είναι κυρίαρχο κοινωνικό αγαθό και όχι εμπορεύσιμο είδος. Ο προσανατολισμός του πολίτη, μέσα από τις διαφημίσεις, σε μεθόδους και θεραπείες μη τεκμηριωμένες, με αποτέλεσμα την εγκατάλειψη της αγωγής η οποία έχει συστηθεί σε κάθε ασθενή συνάνθρωπό μας από τον θεράποντα ιατρό του, επιφέρει τεράστιους κινδύνους και καταστροφικά αποτελέσματα.
Το Δ.Σ. του ΠΙΣ, μετά από πρόταση της Επιτροπής Ιατρικής Ηθικής και Δεοντολογίας του Ινστιτούτου Μελετών του ΠΙΣ, την οποία θα επεξεργαστεί η Νομική Υπηρεσία του Συλλόγου, θα υποβάλλει σχέδιο νομοθετικής ρύθμισης.

Ακολουθήστε στο youtube για νέα εμπειρία ενημέρωσης και στo Google News



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *