«Επέλαση» ασφαλιστικών εταιριών Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών

Αυξημένο ενδιαφέρον παρουσιάζει η Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου, καθώς αυξάνεται ο αριθμός των ασφαλιστικών εταιριών, που είτε μέσω μεσιτικών εταιριών είτε απευθείας, έρχονται στην αγορά, με καθεστώς ΕΠΥ, με αποκλειστικό στόχο τον κλάδο του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα, με ανθρώπους της αγοράς το ενδιαφέρον αυτό δημιουργείται από την αναζήτηση φθηνών ασφαλίστρων, λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά και από τις αναδιαρθρώσεις στο κλάδο του αυτοκινήτου.
Αν και υπάρχουν, ακόμα, πάνω από 500.000 ανασφάλιστα αυτοκίνητα και ο ανταγωνισμός μεταξύ των εδώ εταιριών έχει ρίξει τα ασφάλιστρα, τουλάχιστον κατά 15%, φαίνεται η αγορά να παρουσιάζει ενδιαφέρον.
Κι αυτό, γιατί, όπως εκτιμάται ο ανταγωνισμός στην αγορά έχει περιθώρια να χωρέσει και άλλους «παίκτες» και να λειτουργήσει υπέρ του καταναλωτή.
Παρ όλα αυτά, από την πλευρά της αγοράς και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των εταιριών επιρρίπτονται ευθύνες στην εποπτική αρχή, για τον τρόπο που χειρίζεται το θέμα των εταιριών που λειτουργούν με καθεστώς Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών.
Ενώ ,μάλιστα, έχουν κάνει την εμφάνιση τους και περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης με ασφάλειες που φέρονται να έχουν γίνει από εταιρίες που λειτουργούν με αυτό το καθεστώς και προέρχονται κύρια από χώρες της Ευρώπης.
Ωστόσο, γι αυτές τις εταιρίες υπάρχει έδαφος για συνεργασίες με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, οι οποίοι έχουν δεχθεί και το μεγαλύτερο πλήγμα από την οικονομική κρίση, την πτώση των ασφαλίστρων και την προώθηση των online και direct πωλήσεων των ασφαλιστικών εταιριών.
Χαρακτηριστική, μάλιστα, είναι η μείωση των προμηθειών κάτι που λειτουργεί και ως κίνητρο για συνεργασίες των διαμεσολαβούντων με τις εταιρίες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών, που προσφέρουν μεγαλύτερο ποσοστό προμηθειών και χαμηλό ασφάλιστρο για τον πελάτη.
Από την πλευρά των ασφαλιστικών εταιριών το θέμα των εταιριών Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών αντιμετωπίζεται ως έμμεση απειλή και έχουν θέσει τα ζητήματα που ανακύπτουν για τον ασφαλισμένο στις περιπτώσεις αποζημιώσεων ή του κλεισίματος της εταιρίας.
Έτσι, μπορεί το χαμηλό ασφάλιστρο να είναι κίνητρο για την επιλογή τους , ωστόσο είναι αμφίβολο κατά πόσο παρέχουν πραγματική ασφάλιση στον ασφαλισμένο.
Μάλιστα, αυτές οι εταιρίες είναι εκτός συστήματος Φιλικού Διακανονισμού των ασφαλιστικών εταιριών και επιπλέον ο ασφαλισμένος δεν έχει καμία εξασφάλιση στις περιπτώσεις που κλείσουν , σε αντίθεση με τις εδώ εταιρίες που καλύπτονται από το Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης Αυτοκινήτου.
Πάντως, οι πληροφορίες θέλουν ασφαλιστική εταιρία από την Αμερική να επιχειρήσει να μπει άμεσα στην αγορά με καθεστώς Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών, προφανώς μέσω Ευρωπαϊκής θυγατρικής της ασφαλιστικής εταιρίας .Μάλιστα, λόγω της φήμης της θεωρείται «απειλή» και θα πλήξει κύρια μικρές και μεσαίες ασφαλιστικές εταιρίες.
Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι οι εταιρίες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών δεν έχουν εποπτικό έλεγχο από την εδώ εποπτική αρχή (ΤτΕ) αλλά από την εποπτική αρχή της χώρας εγκατάστασης .
Αυτό σημαίνει ότι μια εταιρία με φήμη και ανταγωνιστική παρουσία θα πλήξει καίρια την αγορά και τα μερίδια των μικρών εταιριών, που έχουν ανάγκη διατήρησης και αύξησης των χαρτοφυλακίων τους, για να καλύπτουν τα εποπτικά τους κεφάλαια, καθώς ελέγχονται από την εδώ εποπτική αρχή και τα «ανοίγματα» μπορούν να επιφέρουν ακόμη και λουκέτα.

.

Μοιραστείτε το !


Ένα Σχόλιο - Γράψε ένα σχόλιο

  1. Δεν λέτε αλήθεια για το Επικουρικό,και με δόλο φοβιζετε τους. Ασφαλισμένους…Ολες οι Ασφαλιστικές που προσφέρουν στη Ελλάδα υπηρεσίες πληρώνουν στο Επικουρικό ,αυτό που τις αναλογεί…όπως οι ένα Ελλαδι Ασφαλιστικές. Μήπως γράφετε με …δόλο ,αυτά που γράφετε ? Μια χαρά κάνουν την δουλειά τους ,έστω και με μικρή καθυστέρηση… Αλλα με πολυ καλές τιμές. Αυτοί που προκάλεσαν το φαινόμενο αυτό ήταν οι…Interamerican και η Prime …με την Τακτική τους να θέσουν Εκτός δουλειάς τους Διαμεσολαβουντες…με μέσον το Ίντερνετ…Ας τα λαού στουμε Ολοι Αυτοί λοιπόν…και επεται συνέχεια…μαχαίρα έδωσες ,μαχαίρα θα λαβεις.

    Reply

Post Comment

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *