Ετήσιο συνέδριο πωλήσεων ΑΧΑ: «ΕΝ-συναίσθηση, ΕΝ-δυνάμωση»

Ετήσιο συνέδριο πωλήσεων ΑΧΑ: «ΕΝ-συναίσθηση, ΕΝ-δυνάμωση»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος το Ετήσιο Συνέδριο για το Αποκλειστικό Δίκτυο της ΑΧΑ με κεντρικό μήνυμα την «ΕΝ –Συναίσθηση, ΕΝ-Δυνάμωση».
Την Παρασκευή 11 Μαΐου 2018, οι προσκεκλημένοι στο Μουσείο Βορρέ όπου έγινε το συνέδριο, είχαν την ευκαιρία, μέσα από πρωτότυπα δρώμενα, να παρακολουθήσουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να οξύνουμε τις αισθήσεις μας, να προσεγγίσουμε ακόμα περισσότερο τον άνθρωπο – πελάτη και να εμβαθύνουμε στις ανάγκες του ανθρώπου που επιθυμεί να ασφαλιστεί.

Οι «5 αισθήσεις» είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο: Αφή, Γεύση, Όραση, Όσφρηση και Ακοή μας έδειξαν πώς μπορούμε να αναπτύσσουμε συνεχώς τις ικανότητές μας, να κατανοούμε σε βάθος τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας, να «μεγαλώνουμε» και να βελτιωνόμαστε.

Το συνέδριο άνοιξε με την παρουσίαση του Βασίλη Αντύπα, Διευθυντή Αποκλειστικού Δικτύου. Ο κ. Αντύπας εστίασε στις επιτυχίες της περασμένης χρονιάς και στις αποφάσεις που έχει λάβει η Εταιρεία ώστε να συνεχίσει να ενδυναμώνει, να μεγαλώνει, το αποκλειστικό της δίκτυο – τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά. Τονίζοντας ότι η προστιθέμενη αξία του αποκλειστικού δικτύου έγκειται ακριβώς στο ότι οι άνθρωποι που το απαρτίζουν βρίσκονται με ενσυναίσθηση δίπλα στους ασφαλισμένους.

Ο Διευθυντής Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών & Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου, αναφέρθηκε στις σημαντικές διακρίσεις του αποκλειστικού δικτύου, μιας ομάδας ανθρώπων που οφείλει να εμπλουτίζεται, να ισχυροποιείται και να αλλάζει. Ο κ. Σακελλαρίου τόνισε ότι χρησιμοποιώντας όλες μας τις αισθήσεις έχουμε τη δυνατότητα να δυναμώνουμε ως σύνολο και να προσαρμοζόμαστε σε έναν κόσμο που μεταβάλλεται συνεχώς, με γρήγορους ρυθμούς.

Αριστερά: Βασίλης Αντύπας, Διευθυντής Αποκλειστικού Δικτύου ΑΧΑ . Δεξιά: Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών & Δικτύων Διανομής, ΑΧΑ

Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ στην Ελλάδα, Ερρίκος Μοάτσος συνέδεσε την έννοια της ενσυναίσθησης με τις αξίες και την κουλτούρα της ΑΧΑ, γεγονός που οδηγεί στη δημιουργία μιας νέας εμπειρίας προς τους ανθρώπους που εμπιστεύονται την Εταιρεία για την ασφάλισή τους. Σε αυτή την κατεύθυνση η Εταιρεία ακολουθεί σταθερή στρατηγική εμπλουτίζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες της με νέες, σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησής της. Αναφερόμενος σε παραδείγματα, ο κ. Μοάτσος (ενδεικτικά) εστίασε στο Check-in και το περιοδικό Check-up για την υγεία, την αυτόματη προκαταβολή και την απομακρυσμένη πραγματογνωμοσύνη στην κατοικία, τον σύμβουλο κινδύνων στην επιχείρηση. Αναφέρθηκε επίσης συνοπτικά στ’ αποτελέσματα του Ομίλου ΑΧΑ και της ΑΧΑ στην Ελλάδα επισημαίνοντας ότι όλοι οι δείκτες και πρωτίστως αυτοί που αφορούν την ικανοποίηση των συναδέλφων και πελατών, είχαν θετικό πρόσημο.

Για 3η συνεχή χρονιά και σε ευθυγράμμιση πάντα με την έννοια της ενσυναίσθησης, πραγματοποιήθηκε πάνελ με τα Μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΧΑ να απαντούν για πλείστα θέματα σε ερωτήσεις από πλευράς των ανθρώπων του αποκλειστικού δικτύου. Στη διάρκεια της συζήτησης δόθηκαν κατευθύνσεις για τη νέα πλατφόρμα διαχείρισης εργασιών των ασφαλιστικών συμβούλων ενώ, μεταξύ των άλλων σημαντικών θεμάτων, έγιναν ανακοινώσεις προϊοντικού περιεχομένου.



Post Comment

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *