Εταιρικά βραβεία και συνεδρία των ασφαλιστικών εταιριών. Το lifestyle, τα ταξίδια, τα σκηνικά

Οι ασφαλιστικές εταιρίες σε σχέση με άλλους επιχειρηματικούς τομείς δίνουν ιδιαίτερη σημασία στις επιδόσεις των ασφαλιστών συνεργατών τους είτε αφορά εταιρικά δίκτυα είτε ανεξάρτητες συνεργασίες.

Έτσι κάθε χρόνο λαμβάνουν χώρα μια σειρά από συνέδρια και βραβεύσεις που οργανώνουν οι ασφαλιστικές εταιρίες με στόχο να επιβραβεύσουν τις επιδόσεις συνεργατών τους σε παραγωγές ασφαλίστρων, αλλά και να παρακινήσουν άλλους  ώστε να μπουν στις λίστες αυτών που ξεχωρίζουν για τις παραγωγικές επιδόσεις τους.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ανάλογα τα μεγέθη της κάθε εταιρίας αλλά και την εταιρική κουλτούρα τα συνέδρια αυτά είναι πολυπληθή και το σκηνικά που διαμορφώνεται, πέρα από την ανάδειξη του brand και των στόχων της εταιρίας, θυμίζουν “Χολιγουντιανά Οσκαρικά” βραβεία ή άλλων παρόμοιων εκδηλώσεων που θέλουν να δώσουν αίγλη για τιμώμενους και παρευρισκόμενους. 

Επίσης για τις παρουσιάσεις αυτών των εκδηλώσεων με βραβεύσεις επιστρατεύονται είτε παρουσιαστές από το star System της εγχώριας τηλεοπτικής αγοράς ή και δημοσιογράφοι παρουσιαστές ειδήσεων.

Εκτός των παραπάνω στόχος αυτών των βραβεύσεων  είναι οι εταιρίες να τα επικοινωνούν εντός του κόσμου της αγοράς  αλλά και ευρύτερα στο καταναλωτικό κοινό τους. 

Τα ταξίδια 

Ένα άλλο σημαντικό κομμάτι της εσωτερικής επιβράβευσης ασφαλιστών συνεργατών εταιρικών ή ανεξάρτητων δικτύων είναι τα ταξίδια ως μπόνους επιβράβευσης σε διακριθέντες ασφαλιστές και δίκτυα κάθε έτος.

Σχεδόν όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες ανεξαρτήτως μεγέθους κάθε έτος οργανώνουν εταιρικά ταξίδια με ασφαλιστές που έχουν σημειώσει αξιόλογες παραγωγές ασφαλίστρων.

Τα ταξίδια  αυτά είναι τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς προορισμούς.Τα εξωτερικά ταξίδια περιλαμβάνουν από εξωτικούς προορισμούς  ώς και κοσμοπολίτες περιοχές και πόλεις σε Ευρώπη και Αμερική.

Το lifestyle

Γενικά το επάγγελμα του ασφαλιστή θέλει τον επαγγελματία να είναι πάντα με κουστούμι στις επαγγελματικές του δραστηριότητες. Δηλαδή την ενδυμασία που του προσδίδει κύρος και εμπνέει εμπιστοσύνη στον πελάτη.

Βέβαια στην εποχή  μας,   που η ψηφιοποίηση αλλάζει όλους τους τομείς της οικονομίας και της παραγωγής, και την εισβολή της τεχνολογίας στον κλάδο των ασφαλιστικών εταιριών,  με τους insutech παίκτες να προσφέρουν ασφάλειες, υπάρχει και μία ενδιάμεση ανατροπή στο lifestyle τόσο των ασφαλιστών όσο και των ασφαλιστικών εταιριών.

Έτσι δεν είναι άσχετο το γεγονός ότι και οι ασφαλιστικές εταιρίες στις παραπάνω εκδηλώσεις των συνεδρίων τους και γενικότερα στην διαμόρφωση της εταιρικής τους εικόνας προσπαθούν να συνδυάσουν και να αναδείξουν και το τεχνολογικό τους στοιχείο “μιξάροντας” το κλασικό Dress code του ασφαλιστή  με αυτό που πλασάρεται από τους startuppers.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *