Η Ασφαλιστική Αγορά πρέπει να βγεί από την “μιζέρια” της εσωστρέφειας του παρελθόντος και να δει το μέλλον

Αν παρακολουθούσε κάποιος ανεξάρτητος παρατηρητής τα όσα λέγονται και ακούγονται το τελευταίο διάστημα στην ασφαλιστική αγορά, με αφορμή την υπόθεση International Life, μάλλον θα μελαγχολούσε με τις φήμες, τις διαδόσεις ή τους πανωλεθριάμβους.
364343

Αναμφισβήτητα, η υπόθεση International Life δεν έπρεπε να βγει αυτή την χρονική περίοδο που η αγορά και οι καταναλωτές ανοίγονται στο τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης. Ηταν ένα θέμα που μπορούσε να είχε “κλείσει” από παλιότερα ή να μην είχε “τραβήξει” τόσο χρόνο η διαδικασία, από την στιγμή που η εποπτική αρχή ανέλαβε, με δημόσια ανακοίνωση της, να παρέμβει.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ωστόσο, θεωρούμε υπερβολικές και αρνητικές για την εικόνα, συνολικά, της αγοράς και τις αντιδράσεις και τις φήμες που ακούστηκαν ή ακούγονται μετά την δημοσιοποίηση της κατάστασης της εταιρίας και την παρέμβαση της εποπτικής αρχής, που ο καθένας ερμήνευσε και ερμηνεύει κατά το δοκούν.

Ακούσαμε και διαβάσαμε αρκετά για την υπόθεση και την εξέλιξή της που μας γύρισαν στις εποχές λίγο πριν το μεγαλύτερο “λουκέτο” στην ιστορία της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, την Ασπίς Πρόνοια .

Δηλαδή, στο ίδιο έργο θεατές. Επενδυτές που έρχονταν, για κινήσεις “ματ” των ιδιοκτητών κλπ, και μετά το γεγονός τα αναθέματα στο κράτος, στους ανταγωνιστές , στου άσπλαχνους συνεργάτες , στα “κοράκια” κ.αλ. Και δεν τα ακούσαμε μόνο την περίοδο της Ασπίς αλλά και σε περιπτώσεις άλλων λουκέτων , μικρότερης έκτασης, που ακολούθησαν.

Ως ένα βαθμό, κατανοούμε τέτοιες φήμες και διαδόσεις, θετικές ή αρνητικές, που διαμορφώνουν κλίμα στο εσωτερικό της αγοράς, αλλά την βλάπτουν εξωτερικά .

Μάλιστα, σήμερα που η ενημέρωση προς τον καταναλωτή είναι πιο ανοικτή, η αγορά και όσοι την υπηρετούν θα πρέπει να αποφεύγουν να γίνονται φορείς ή πηγές διαδόσεων, φημών και πανωλεθριάμβων.

Παρά την οικονομική κρίση η αγορά έχει κτίσει ένα θετικό πρόσημο προς τους καταναλωτές , αν και βάλλεται εξωτερικά , και πρέπει να το διατηρήσει.

Και δεν θα το διατηρήσει αν ακούγονται αυτά που ακούγονται, ότι επειδή αντιμετωπίζει προβλήματα μια εταιρία θα πρέπει να βάλουν “πλάτη” όλοι , γιατί θα στιγματιστούν ή ότι γίνονται και “αναστάσιμα” θαύματα.

Καλώς ή κακώς η πλειοψηφία των μεριδίων της ασφαλιστικής αγοράς σήμερα στην Ελλάδα βρίσκεται στα χέρια των μεγάλων πολυεθνικών ομίλων, οι οποίοι χτίζουν πάνω απ όλα την δική τους φήμη και προστατεύουν κυρίως τα προϊόντα τους και τους πελάτες τους. Επίσης το ίδιο κάνουν και οι μικρές και μεσαίου μεγέθους ελληνικές εταιρίες που θέλουν να έχουν μέλλον.

Αυτό, πρέπει να το δουν, πλέον, όλοι, καταναλωτές και συνεργάτες των εταιριών και να μην περιμένουν στο μέλλον σωτήρες .



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *