
Σε διαδικασίες που θα επιτρέπουν στην ασφαλιστική εταιρία να ελέγχει πιο αποτελεσματικά τα έξοδα των χρεώσεων από τις ιδιωτικές κλινικές στα ασφαλιστήρια της Νοσοκομειακής Περίθαλψης από το Legacy Χαρτοφυλάκιο της προχώρησε η Εθνική Ασφαλιστική.
Σχετικά έστειλε επιστολή στους ασφαλισμένους της αυτής της κατηγορίας με θέμα “Αλλαγή Διαδικασίας Αποζημίωσης Εξόδων Νοσοκομειακής Περίθαλψης” και συγκεκριμένα αναφέρει:
Αγαπητέ ασφαλισμένε,
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε όλα αυτά τα χρόνια για την ασφάλιση της υγείας σας. Από την πλευρά μας είμαστε πάντα δίπλα σας, για να σας παρέχουμε ασφάλεια και να σας καλύπτουμε την στιγμή που το χρειάζεστε. Στο πλαίσιο αυτό, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο τρόπος καταβολής αποζημίωσης των αναγνωρισθέντων και καλυπτόμενων εξόδων Νοσοκομειακής Περίθαλψης θα γίνεται απολογιστικά για νοσηλείες μετά την 01/06/2025, σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου σας, ως εξής:
1. Πριν από οποιαδήποτε προγραμματισμένη νοσηλεία σας σε ιδιωτικό νοσοκομείο, παρακαλείστε όπως τουλάχιστον επτά (7) εργάσιμες ημέρες νωρίτερα, να μας ενημερώνετε μέσω της Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρίας μας….. Κατά την επικοινωνία σας με την Εξυπηρέτηση Πελατών θα σας ζητηθεί να προσκομίσετε την αναλυτική γνωμάτευση του γιατρού σας, τις σχετικές εξετάσεις σας, βάσει των οποίων κρίθηκε απαραίτητη η νοσηλεία σας, καθώς και το εκτιμώμενο κόστος νοσηλείας.
2. Στη συνέχεια, εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών, θα λαμβάνετε την απάντηση μας, όπου και θα σας ενημερώνουμε σχετικά με τις προϋποθέσεις κάλυψης του περιστατικού σας, με βάση τους όρους του συμβολαίου σας.
3. Με την απάντησή μας θα ενημερώνεστε παράλληλα, βάσει διαθέσιμων συγκριτικών στοιχείων επί συναφών ιατρικών υπηρεσιών σε ιδιωτικά νοσηλευτήρια, για το εκάστοτε εύλογο κόστος νοσηλείας.
4. Μετά τη νοσηλεία σας θα πρέπει να προσκομίσετε το έντυπο αναγγελίας αποζημίωσης καθώς και όλα τα απαραίτητα ιατρικά έγγραφα και εξοφλημένα παραστατικά εξόδων (αποδείξεις παροχής υπηρεσιών). Με βάση τα προσκομισθέντα έγγραφα θα διενεργείται το συντομότερο δυνατόν ο έλεγχος και θα λαμβάνετε την αποζημίωσή σας, σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου σας, μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Σε περίπτωση μη ενημέρωσής μας προ της νοσηλείας σας, υπάρχει η δυνατότητα να μας υποβάλετε τον πλήρη φάκελο (ιατρικά έγγραφα καθώς και αποδεικτικά εξοφλημένων δαπανών) μετά τη νοσηλεία σας. Σε αυτή την περίπτωση, θα ενημερώνεστε σχετικά με την δυνατότητα κάλυψης του συγκεκριμένου περιστατικού και την αποζημίωσή σας, όπως προβλέπεται στο ασφαλιστήριό σας.
Σε περίπτωση επείγουσας νοσηλείας, δεν απαιτείται προηγούμενη ενημέρωσή μας. Θα χρειαστεί όμως να γίνει γνωστοποίηση της νοσηλείας σας, στην Εξυπηρέτηση Πελατών μόλις αυτό καταστεί εφικτό, για να προχωρήσει η διαδικασία απολογιστικής αποζημίωσης. Ειδικά για τις περιπτώσεις νοσηλειών που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο τακτικών θεραπειών για την αντιμετώπιση χρόνιων παθήσεων (χημειοθεραπείες, ακτινοθεραπείες), θα συνεχιστεί η υφιστάμενη διαδικασία απευθείας κάλυψης.
Έχοντας την εξυπηρέτησή σας ως κύριο μέλημά μας, είμαστε στη διάθεσή σας σε περίπτωση που χρειάζεστε περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινίσεις. Μπορείτε να απευθυνθείτε στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή σας, στην Εξυπηρέτηση Πελατών (τηλεφωνικά Δευτέρα-Παρασκευή 08:00-16:00 στο 210-90.99.000, με email: contact@ethnikiasfalistiki.gr) ή μέσω της ιστοσελίδας μας www.ethnikiasfalistiki.gr στην ενότητα Εξυπηρέτηση > Εξυπηρέτηση Πελατών, για να εξυπηρετηθείτε άμεσα.