Η επικοινωνιακή εξωστρέφεια της ασφαλιστικής αγοράς και η περίπτωση του ΣΕΜΑ

  • Παρακολουθώντας εδώ και 15 χρόνια τα τεκταινόμενα στην ασφαλιστική αγορά ο Σύνδεσμος των Μεσιτών Ασφαλίσεων ( ΣΕΜΑ), δεύτερος σε βαρύτητα και σημασία θεσμικός φορέας της αγοράς  σε εταιρικό επίπεδο μετά την ΕΑΕΕ, μπορούμε να πούμε ότι είναι ένας φορέας με σημαντικό έργο στην εξωστρέφεια της αγοράς.
  • Χωρίς να αδικήσουμε πρόσωπα να επισημάνουμε από τις προηγούμενες διοικήσεις την σημαντική δουλειά του Γιώργου Καραβία, που ήταν στην  προεδρία για αρκετά χρόνια, της  Ευγενίας καφετζή, με σημαντικό ρόλο στο άνοιγμα των δημοσίων σχέσεων του Συνδέσμου, του  πρώην προέδρου Γιάννη Ξηρογιαννόπουλου.
  • Αν και ο σύνδεσμος κατά το παρελθόν αντιμετώπισε κάποια εσωτερικά ζητήματα θεωρούμε ότι  η πρόσφατη ανανέωση στα πρόσωπα της διοίκησης του, ο επαναπροσδιορισμός και το νέο άνοιγμα στην επικοινωνιακή στρατηγική του συνδέσμου είναι παράδειγμα για το πως η ασφαλιστική αγορά μπορεί να διευρύνει την εξωστρέφεια της.
  • Πολύ καλή δουλειά στο ανανεωμένο περιοδικό του Συνδέσμου το Brokers Time με θεματικές εξειδικεύσεις- αφιερώματα , όπως επίσης και η λειτουργία διαδικτυακού ενημερωτικού site.
  • Στο ανανεωμένο  προφίλ του ΣΕΜΑ σημαντικός ο ρόλος του νυν προέδρου Μιχάλη Τζωρτζωρή και του υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων Τάσου Χατζηθεοδοσίου, που προέρχονται από την νέα γενιά στελεχών του κλάδου, αλλά και όλων των διοικούντων.
  • Ωστόσο, παρατηρούμε μια υστέρηση στον τομέα της προώθησης προς τον θεματικό τύπο  ( ασφαλιστικά-οικονομικά ενημερωτικά μέσα ) του περιοδικού.
  • Καλό θα είναι με δελτία τύπου ο ΣΕΜΑ να προωθεί  άμεσα και κάθε νέα έκδοση του περιοδικού  Brokers Time ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί άμεσα και από όλα τα μέσα…και όχι απλά από σερφάρισμα να πέσεις πάνω σε θέμα για να δεις ότι έχει κυκλοφορήσει νέο τεύχος.


Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *