Η μάχη για τα μερίδια των online και direct ασφαλίσεων και το “ανελέητο” τρολάρισμα της Anytime από την Hellas Direct

Εκτός από τον σκληρό ανταγωνισμό για τα μερίδια των online και direct ασφαλίσεων στον κλάδο αυτοκινήτου το τελευταίο 5μηνο έχει ξεσπάσει και ένα ανελέητο τρολάρισμα της Anytime της Interamerican από την άμεσα ανταγωνιστική της Hellas Direct, που είναι αποκλειστικά online και Direct ασφαλιστική εταιρία.
Αρχικά ας δούμε πως διαμορφώνεται το τοπίο στο τομέα αυτό.
Αυτή την στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν τέσσερα εταιρικά δίκτυα και μια ανεξάρτητη εταιρία που ασφαλίζουν online και Direct. Η Anytime της Ιnteramerican, η MyDirect της Prime Insurance, η Εθνική Protect της Εθνικής Ασφαλιστικής, η Allianz Direct της Allianz και η Hellas Online.
Τόσο η Εθνική Ασφαλιστική όσο και η Allianz λειτουργούν τις online και direct πλατφόρμες τους χωρίς να κάνουν επιθετική διαφήμιση και πώληση μέσω αυτών. Ενώ υποτονική διαφημιστική προβολή μέσω διαδικτύου και την τηλεόραση του Alpha T.V κάνει η MyDirect της Prime.
Eτσι, ο ανταγωνισμός είναι υπόθεση μόνο μεταξύ δύο παικτών. Της Anytime και της Hellas Direct.
H Interamerican έχοντας καθιερώσει την Anytime ως βασικό μοχλό ανάπτυξή της στην ασφάλιση αυτοκινήτου , ήταν και η πρώτη που ξεκίνησε την online και ditect ασφάλιση στην Ελλάδα, διαθέτει το μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστική της προβολή στον νέο της brand και των προϊόντων του.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε πρόσφατα η εταιρία στον κλάδο αυτοκινήτου από τα 570.000 ασφαλισμένα οχήματα στην εταιρία τα 318.455 είναι στην Anytime.
Επιπλέον, διαθέτει και ένα από τα μοναδικά προγράμματα ασφάλισης με χρήση τηλεματικής στην Ελλάδα, το buy the mile, και όπως είπε πρόσφατα,σε συνέντευξη τύπου, ο διευθυντής πωλήσεων, κ. Ηλιακόπουλος, απαντώντας σε ερώτηση του asfalisinet.gr, θα δημιουργήσει και νέο προϊόν που θα καθορίζει τα ασφάλιστρα με βάση την οδηγική συμπεριφορά του οδηγού.
Παρά το γεγονός ότι στην Ελλάδα τα online και direct δίκτυα έχουν αναπτυχθεί ιδιαίτερα την τελευταία 7ετία, το σύνολο των πωλήσεων αυτών για το πρώτο 10μηνο του 2017 , σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, ήταν στο 10% της παραγωγής! ( Διαβάστε το σχετικό θέμα εδώ)
Η Hellas direct που έχει κλείσει 5 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα είναι η πρώτη και μοναδική εταιρία στη χώρα που κάνει ασφαλίσεις αυτοκινήτων χωρίς να διαθέτει δίκτυο ασφαλιστών και στηρίζεται αποκλειστικά στην online και direct πώληση.
Μάλιστα, τα πρώτα χρόνια της παρουσίας της είχε έρθει σε κόντρα με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές καθώς στις προωθητικές της καμπάνιες χρησιμοποιούσε την φράση “χωρίς μεσάζοντες”.
Επίσης να σημειώσουμε ότι και με την προώθηση της Anytime αντέδρασαν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές οι οποίοι θεωρούν ότι οι τιμές της ανταγωνίζονται τα δίκτυα των διαμεσολαβούντων.
Η κόντρα και τα τρολαρίσματα από την Hellas Direct στην Anytime.
Με βάση τα δεδομένα της αγοράς προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι μοναδικοί ανταγωνιστές στην online και direct πώληση είναι οι δύο εταιρίες.
Κοντά στα Χριστούγεννα του 2017 η Anytime ξεκίνησε καμπάνια για τρίμηνη ασφάλιση οχημάτων με μια αρκετά έξυπνη διαφήμιση.

Η Hellas direct, που πλέον έχει καθιερώσει ως βασική πωλησιακή τακτική της να προσφέρει ασφάλιστρα από ένα μήνα και όσο θέλει ο ασφαλισμένος, αντέδρασε με “τρολάρισμα” της διαφήμισης της Anytime θεωρώντας οτι ο ανταγωνιστής της παραβιάζει “ανοικτές πόρτες” και έρχεται δεύτερος.
Παρά την έντονη καμπάνια του τρολαρίσματος η Anytime δεν απάντησε στο τρολάρισμα του ανταγωνιστή της.
Πρόσφατα η Hellas Direct προχώρησε σε νέο τρολάρισμα μέσω του όποιου εξαπολύει επίθεση στην Interamerican και την Anytime “κατηγορώντας” συνολικά την εταιρία ότι ακολουθεί πολιτική δύο τιμών.

Αφορμή, όπως υποστηρίζει, η τιμολόγηση σε online πρακτορειακή πλατφόρμα που το ίδιο προϊόν τιμολογείται με πολύ υψηλότερη τιμή στην Interamerican από οτι την Anytime.
Μάλιστα την περασμένη Παρασκευή προχώρησε και σε ανάρτηση στον blog της εταιρίας με τίτλο Γιατί τρολάρουμε την Anytime (by Interamerican); Εκεί μεταξύ άλλων αναφέρει :

“Στην Hellas Direct πιστεύουμε στη διαφάνεια. Ναι, το έχουν όλοι καραμέλα αλλά εμείς το εννοούμε.
Στα πλαίσια της διαφάνειας που υποστηρίζουμε, χρωστάμε μία εξήγηση για αυτό το τρολάρισμα αλλά και για τα τρολαρίσματα της τελευταίας εβδομάδας. Για την ιστορία, η Interamerican, ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μας, ανακοίνωσε ότι από τους 570.315 πελάτες της, οι 318.455, δηλαδή το 65,9%, έχουν συμβόλαιο στην Anytime.
Η αντίδρασή μας; Ζητήσαμε από τους πελάτες της INTERAMERICAN να ασφαλιστούν στην Anytime by INTERAMERICAN. Γιατί; Γιατί, με μία απλή σύγκριση τιμών σε γνωστή πλατφόρμα marketplace, όσοι επιλέγουν την INTERAMERICAN, πληρώνουν παραπάνω για τις ίδιες ακριβώς καλύψεις από ότι αν είχαν επιλέξει την Anytime.
Οι δύο αναρτήσεις στο Facebook (εδώ και εδώ) συγκέντρωσαν πάνω από 600 σχόλια. Σκεφτείτε το λίγο: 600 σχόλια για την ασφάλεια αυτοκινήτου. Πόσα πράγματα μπορείς να σχολιάσεις σε ένα post μίας ασφαλιστικής;”



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *