Η παλαιότερη ασφαλιστική εταιρεία της Τουρκίας θα αποζημιώνει με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (AI)

Οι δυνατότητες  της οπτικής αναγνώρισης που βασίζονται στην τεχνολογία AI χρησιμοποιούνται από την αρχαιότερη  ασφαλιστική εταιρεία της Τουρκίας, Anadolu, για την ταχύτερη διεκπεραίωση των ασφαλιστικών απαιτήσεων.

Η υπηρεσία IBM Watson Visual Recognition χρησιμοποιείται σήμερα από την ασφαλιστική εταιρεία για να αξιολογήσει ένα μεγάλο αριθμό αυτόματων αξιώσεων που λαμβάνει καθημερινά.

Κατά μέσο όρο, η Anadolu λαμβάνει κάθε μέρα 1.200 αιτήσεις απαιτήσεων. Ο έλεγχος τους  με το χέρι είναι μια χρονοβόρα και δύσκολη διαδικασία, αλλά πρέπει να γίνει, αφού το 63%  περιπτώσεων από τους ασφαλισμένους αμφισβητεί την πραγματογνωμοσύνη της ασφαλιστικής εταιρείας.

Ο Mehmet Abacı, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Anadolu Insurance, δήλωσε: “Η ασφάλιση είναι μία από τις  βιομηχανίες που επηρεάζονται περισσότερο από τις τεχνολογικές εξελίξεις. Ως η μεγαλύτερη και αρχαιότερη εταιρεία της Τουρκίας, είμαστε επίσης ηγέτης στη χρήση της τεχνολογίας. Θέλουμε να μειώσουμε τις διαδικασίες ανάλυσης και επισκευής σε λίγες ώρες, χρησιμοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη  για ανάλυση μικρών ζημιών στα οχήματα των πελατών μας.”

Η υπηρεσία IBM Watson βοηθάει τους ασφαλισμένους να φωτογραφίζουν τη ζημιά, η οποία αξιολογείται για αντικατάσταση, επισκευή ή περαιτέρω διαβούλευση.

Ο Volkan Sözmen, γενικός διευθυντής της IBM , μεταξύ άλλων, δήλωσε: “Είμαστε υπερήφανοι που η  μακροχρόνια συνεργασία μας με την Anadolu Insurance έχει αποκτήσει μια νέα διάσταση με αυτό το έργο. Οι δυνατότητες οπτικής αναγνώρισης της IBM Watson θα συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών της Anadolu Insurance για τους πελάτες της. “

Πηγή : aithority.com



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *