Καθώς η τεχνολογία άρχισε να επικρατεί και στον ασφαλιστικό κλάδο είδαμε και στην ελληνική ασφαλιστική αγορά να εφαρμόζονται κάποιες από τις καινοτομίες που εισήγαγε το insurtech στην διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων.
Και όπως κάθε καινοτομία δημιουργεί ενθουσιασμό και πολλές φορές μιμητισμό … κάποιοι πίστεψαν ότι μπορούν να σταθούν στην αγορά μόνο ως τεχνολογικοί παίκτες.
Ακολουθήστε μας στο Google News
Ωστόσο, προφανώς δεν τα κατάφεραν και τώρα κάνουν στροφή και προς τις παραδοσιακές μορφές διανομής ασφαλιστικών προϊόντων.
Και αυτό δεν είναι ελληνικό φαινόμενο αλλά παγκόσμιο που Insurtech παίκτες χρησιμοποιώντας μόνο την τεχνολογία και το διαδίκτυο πίστεψαν ότι θα επικρατήσουν σε κάποιους κλάδους έκαναν στροφή και επιχειρούν μοχλεύσεις στους τρόπους διανομής.
Όπως λέει και η λαϊκή παροιμία “όπου ακούς πολλά …κράτα μικρό καλάθι” η κοινή πείρα δείχνει ότι η κάθε τοπική αγορά έχει ιδιαιτερότητες που πάντα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη.
Στην Ελλάδα εδώ και χρόνια η ασφαλιστική διαμεσολάβηση και οι τράπεζες ήταν και είναι βασικοί μοχλοί διανομής ασφαλίσεων. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι πριν μερικά χρόνια οι τράπεζες είχαν και τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες στην χώρα.
Κατά συνέπεια …η εισβολή της τεχνολογίας και του διαδικτύου σε ένα κομμάτι της διανομής μπορεί να έφερε αναταράξεις …αλλά η κατάσταση κάπου ισορροπεί.
Με δεδομένο ότι η παράδοση πάντα παίζει ρόλο και με δεδομένες τις καταναλωτικές συνήθειες, τις οικονομικές συνθήκες και την ασφαλιστική συνείδηση στην Ελλάδα η πολυκαναλικότητα στην διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων είναι μονόδρομος.