Η υγειονομική κρίση Covid-19 και τα μέτρα καραντίνας έχουν προκαλέσει μείωση των νέων πωλήσεων των ασφαλιστικών εταιριών και στον κλάδο των ασφαλίσεων υγείας που ήταν ένας αναπτυσσόμενος κλάδος στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
Παράλληλα εκφράζονται φόβοι και για ακυρώσεις συμβολαίων, που στην πλειοψηφία τους είναι ετήσια ανανεούμενα, εξαιτίας της αδυναμίας των καταναλωτών, να πληρώσουν ανανεώσεις που τρέχουν το διάστημα των μέτρων καραντίνας ή και μετά την λήξη αυτών λόγω της αλλαγής των οικονομικών τους δεδομένων.
Ακολουθήστε στο youtube για νέα εμπειρία ενημέρωσης και στo Google News
Έτσι, δεν είναι τυχαίο που φορείς από την ασφαλιστική διαμεσολάβηση έχουν προτείνει προς τις ασφαλιστικές εταιρίες να δώσουν παραστάσεις ανοχής σε αυτές τις ανανεώσεις αυτές που προέκυψαν μέσα στην κρίση και λίγο μετά από αυτή διευκολύνοντας καταναλωτές αλλά και διαμεσολαβούντες να διατηρήσουν την παραγωγή τους. Επίσης έχουν γίνει προτάσεις και για “πάγωμα” των ασφαλίστρων για τα παραπάνω διαστήματα.
Από την πλευρά των ασφαλιστικών εταιριών για τα δυο αυτά καυτά θέματα του κλάδου υγείας είτε σε εταιρικό είτε σε συλλογικό επίπεδο δεν έχει υπάρξει κάποια γενικευμένη στρατηγική πέραν κάποιων μεμονωμένων περιπτώσεων.
Ωστόσο, ασφαλιστικές εταιρίες και κύρια αυτές που έχουν τις ασφαλίσεις υγείας στους κλάδους αιχμής όλο αυτό το διάστημα έχουν δώσει μια ιδιαίτερη βάση, ακόμα και με τροποποιήσεις διαφημιστικών τους προγραμμάτων, στο να ενημερώνουν το καταναλωτικό κοινό πάνω στα θέματα της υγείας σε σχέση και με τον Covid-19 και για να αναδείξουν τα προϊόντα τους που σχετίζονται με τις ασφαλίσεις υγείας.
Μάλιστα, δεν είναι λίγοι οι παράγοντες της ασφαλιστικής αγοράς που πιστεύουν ότι η υγειονομική κρίση Covid-19 μπορεί αποφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη στον κλάδο ασφαλίσεων υγείας, από πλευράς πωλήσεων, καθώς η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών στα θέματα ασφαλιστικών καλύψεων υγείας είναι και θα είναι αρκετά αυξημένη το επόμενο διάστημα.