Δυο πλειοψηφικές εξαγορές ασφαλιστικών εταιριών είχαμε φέτος στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά και τις δύο της έκαναν Ιταλοί . Ο ένας ασφαλιστικός παίκτης ο άλλος τραπεζικός.
Η πρώτη εξαγορά αφορά το 70%+10% του μ/κ της Υδρογείου Ασφαλιστικής από τον Ιταλικό ασφαλιστικό όμιλο Reale Group που βαίνει προς την δεύτερη φάση της υλοποίησης της συμφωνίας και την άλλη εβδομάδα έχει προγραμματιστεί συνέντευξη τύπου στην Αθήνα με τον CEO του ασφαλιστικού Ιταλικού Ομίλου, Ignacio Mariscal
Ακολουθήστε στο youtube για νέα εμπειρία ενημέρωσης και στo Google News
Η δεύτερη εξαγορά έσκασε προχθές, με την συμφωνία της Alpha Bank με την Ιταλική Τράπεζα UniCredit σε Ελλάδα και Ρουμανία. Η συμφωνία αυτή προβλέπει την εξαγορά του 51% της AlphaLife , εταιρία ασφάλισης ζωής που έχει ιδρύσει η Τράπεζα μετά την πώληση της Alpha Ασφαλιστική στην AXA πριν το 2010 . Η ασφαλιστική εταιρία αμιγώς τραπεζοασφαλιστική της Τράπεζας περιορίζεται στον κλάδο συνταξιοδοτικών και αποταμιευτικών προϊόντων μιας και η Alpha Bank είχε συνεργασία στο bankassurance με την ΑΧΑ Ασφαλιστική και μετά όταν πριν δύο χρόνια πουλήθηκε στην Generali συνεχίζει με την δεύτερη με 20ετή συμφωνία. Τώρα με την είσοδο της UniCredit θα υπάρξει διεύρυνση των παρεχόμενων υπηρεσιών διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων προς τους Πελάτες της Alpha Bank.
Και οι δύο αυτές εξαγορές καθώς και η παρουσία εδώ και δεκαετίες της Generali στην Ελλάδα, ενισχυμένη μάλιστα από την εξαγορά της ΑΧΑ Ασφαλιστική, οι Ιταλοί παίκτες που κατέχουν ασφαλιστικές εταιρίες στην χώρα γίνονται τρεις !
Και από τις εξαγορές περνάμε στο μάρκετινγκ και την Hellas Direct , που πάντα στόχευε και στοχεύει σε κοινό εξοικειωμένο με την τεχνολογία και τα social media, λόγω των online πωλήσεων στις ασφάλειες αυτοκινήτων , ως βασικό της κανάλι.
Πρόσφατα έχει αναπτύξει μια δράση να κλείνει λακκούβες σε δρόμους κοντά σε σχολεία. Αυτή την δράση την προβάλει με διάφορους τρόπους και επέλεξε ακόμα και την χιουμοριστική ιστοσελίδα LuBEN που είναι γνωστή για τον σαρκαστικό τρόπο που σχολιάζει η παρουσιάζει πολιτικά και κοινωνικά γεγονότα με βιντεομοντάζ έχοντας μεγάλη διείσδυση σε νεανικό κοινό .
Εκεί είδαμε την σελίδα να δημιουργεί και να προβάλει ένα τέτοιο βίντεο , σπονσοναρισμένο από την ασφαλιστική εταιρία με το παρακάτω βίντεο
Δείτε το βίντεο από το tiktok
@lubentv @Hellas Direct ♬ original sound – Luben