Η DGTAL εισάγει ΑΙ Agents στην Ασφαλιστική αγορά

Ενισχύοντας τις δυνατότητες της GenAI στον (αντ)ασφαλιστικό κλάδο και εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στη λήψη αποφάσεων

Η DGTAL, η πρωτοπόρος εταιρεία GenAI που προσφέρει λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης (TN) για (αντ)ασφαλιστικές εργασίες, γίνεται η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί Πράκτορες Τεχνητής Νοημοσύνης (AI Agents) ως βασικό στοιχείο της τεχνολογικής της πλατφόρμας, σηματοδοτώντας την πιο σημαντική τεχνολογική της αναβάθμιση μέχρι σήμερα.

Οι AI Agents ξεπερνούν την συμβατική προσέγγιση της Τεχνητής Νοημοσύνης και υιοθετούνται σήμερα από σημαντικούς τεχνολογικούς φορείς άλλων κλάδων. Η DGTAL είναι η πρώτη που παρέχει αυτή την τεχνολογία αιχμής στον ασφαλιστικό χώρο. Σε αντίθεση με τις μέχρι τώρα λύσεις ΤΝ, οι οποίες εκτελούν μία εργασία τη φορά (single shot response)  οι AI Agents λειτουργούν όπως οι ανθρώπινες ροές εργασίας. Βάζουν στόχους, συνεργάζονται μεταξύ τους, χρησιμοποιούν εργαλεία, σχεδιάζουν και εφαρμόζουν, μαζί με άλλους AI Agents. Στόχος τους είναι να εκτελέσουν ή να απαντήσουν γρήγορα, σωστά και με ακρίβεια την εργασία ή το ερώτημα αντίστοιχα που τους έθεσε ο χειριστής τους.  Είναι εξοπλισμένοι με συγκεκριμένες προσωπικότητες και χαρακτηριστικά που τους καθιστούν ικανούς να  φέρνουν εις πέρας συγκεκριμένα καθήκοντα. Τα αποτελέσματα στην ποιότητα και στην ταχύτητα είναι θεαματικά,  πάνω από 40% καλύτερη απόδοση σε σχέση με τη συμβατική ΤΝ. 

Οι AI agents θα είναι διαθέσιμοι στην νέα έκδοση του DRILLER (3.0), της ναυαρχίδας της DGTAL. Το DRILLER είναι ο πρώτος ΑΙ συγκυβερνήτης (co-pilot) για τον έλεγχο και την αξιολόγηση ζημιών, που κατανοεί το περιεχόμενο των εγγράφων και επιτρέπει γρήγορη αναζήτηση, έλεγχο και λήψη αποφάσεων στη διαχείριση ζημιών. Βοηθά τους ασφαλιστές να διαχειρίζονται και να αξιολογούν τεράστιους όγκους αδόμητων δεδομένων, όπως τα περισσότερα από πέντε δισεκατομμύρια έγγραφα ζημιών που λαμβάνουν οι ευρωπαϊκές ασφαλιστικές εταιρείες ετησίως, να υποβάλλουν ερωτήματα και να συνοψίζουν τις ζημιές, να εντοπίζουν τις αιτίες τους και να συγκεντρώνουν πληροφορίες. Όλοι οι πελάτες της DGTAL θα αναβαθμιστούν αυτόματα στη νέα έκδοση. Η DGTAL πραγματοποιεί αυτό το άλμα σε μια πολύ επίκαιρη στιγμή και στοχεύει να είναι η πρώτη εταιρεία AI στον ασφαλιστικό χώρο που θα παρέχει αυτή τη νέα τεχνολογία.   

Η Βάντα Γιανναρά,  CCO της DGTAL, δήλωσε: «Είναι εντυπωσιακό το πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει τις δυνατότητες στους τομείς της (αντ)ασφάλισης. Οι AI Agents αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά πολλαπλές προκλήσεις του κλάδου μας, από την έλλειψη ανθρώπων έως την ταχύτερη ανταπόκριση μετά από μεγάλα γεγονότα όπως οι φυσικές καταστροφές.  Ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι οι AI Agents μπορούν να ενσωματωθούν στις υπάρχουσες ροές εργασίας, καθώς μπορούν να αλληλοεπιδρούν και να επικοινωνούν όπως οι διακανονιστές. Η ασφάλιση είναι μια πολύπλοκη διεργασία που δεν μπορεί να ανατεθεί στην ΤΝ. Το νέο επίπεδο καινοτομίας, ωστόσο, επιτρέπει την ενίσχυση του έργου των ασφαλιστών, την αυτοματοποίηση χρονοβόρων εργασιών και την επανασχεδίαση των ασφαλιστικών διαδικασιών».

Ο Richard Hundt, CTO της DGTAL, αναλύει το τεχνολογικό αυτό άλμα: «Η Agentic AI αντιπροσωπεύει την επόμενη εξέλιξη της GenAI. Στην ουσία δημιουργούμε συνεργατικές ομάδες από ΑΙ agents, που μπορούν να λειτουργούν ως ένα βαθμό αυτόνομα και να εκτελούν ένα ευρύ φάσμα εργασιών για λογαριασμό των χρηστών. Οι AI Agents μπορούν να κατανοούν, να ερμηνεύουν και να εκτελούν σύνθετες εργασίες σε συγκεκριμένα πλαίσια -στην περίπτωση της DGTAL, το ασφαλιστικό πλαίσιο. Οι ΑΙ agents χρειάζονται λιγότερη προ-εκπαίδευση, μαθαίνουν εν ώρα εργασίας, δεν κουράζονται ποτέ και δεν παραπονιούνται. Είναι οι τέλειοι βοηθοί».

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.dgtal.io.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team