Η online και direct ασφάλιση αυτοκινήτου, οι συμμαχίες, οι συνεργασίες και οι “no online”

Του Γιάννη Χαρονικολάου 
Ασφαλιστικές εταιρίες, online και direct παίκτες, πρακτορειακές πλατφόρμες σύγκρισης τιμών αλλά και τράπεζες αναδιοργανώνουν την παρουσία τους στην online και direct πώληση ασφαλειών αυτοκινήτου.

Έτσι, πλέον, διαμορφώνεται ένα νέο ανταγωνιστικό πεδίο και οι  διάφορες κινήσεις που γίνονται δείχνουν ότι ως κανάλι διανομής η online και direct πώληση στην ασφάλιση αυτοκινήτου παγιώνεται και διευρύνεται.

Σε αυτό το πεδίο ανταγωνισμού έχουν διαμορφωθεί τα εξής δεδομένα:

Δυο μεγάλες πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, τέσσερις εταιρίες με παράλληλα κανάλια online και direct πώλησης, τρεις συστημικές τράπεζες και μια εταιρία online πωλήσεων.

Πιο συγκεκριμένα:

Οι κυρίαρχες πλατφόρμες σύγκρισης τιμών είναι  Insurancemarket και Cosmote Insurance

Οι εταιρίες με δικό τους online κανάλι είναι: 

Allianz (Allianz Direct), Εθνική Ασφαλιστική ( Εθνική Protect), Interamerican (Anytime) ,Prime Insurance (My Direct) 

Οι τράπεζες που έχουν online κανάλι πώλησης είναι : 

Alpha Bank , Eurobank και Τράπεζα Πειραιώς.

Και η  Hellas Direct ως αποκλειστικά online

Στις πλατφόρμες σύγκρισης τιμών:

Η Insurancemarket, είναι η πρώτη που ξεκίνησε στην Ελλάδα, έχει τις περισσότερες εταιρίες και πρόσφατα μπήκε σε αυτή και η Hellas Direct αν και αποκλειστικός παίκτης online πώλησης.

H Cosmote Insurance, που μετρά πάνω από ένα χρόνο παρουσίας στην αγορά, με περιορισμένο αριθμό εταιριών συγκριτικά με την Insurancemarket.

Στις εταιρικές πλατφόρμες:

H Anytime της Interamerican, που πρόσφατα παρουσίασε νέο λογότυπο αλλά και συνολικά νέα εταιρική εικόνα

Η Allianz Direct της Allianz 

Η myDirect της Prime Insurance 

H Εθνική Protect της Εθνικής Ασφαλιστικής

Στις Τράπεζες:

Η Alpha Bank με την πλατφόρμα Alpha Safe Auto πουλά online ασφάλιση αυτοκινήτου της ΑΧΑ, με την οποία έχει αποκλειστική συνεργασία στο bancassurance 

H Eurobank που πρόσφατα ανακοίνωσε και έθεσε σε εφαρμογή online τιμολόγηση και πώληση ασφάλισης αυτοκινήτου της Eurolife, με την οποία έχει επίσης αποκλειστική συνεργασία στο bancassurance 

Η Τράπεζα Πειραιώς με την πλατφόρμα e-nsurance Online ασφάλιση, που κάνει online ασφάλιση και τιμολόγηση ασφάλισης αυτοκινήτου από την Ergo Ηellas, με την οποία έχει αποκλειστική συνεργασία στον κλάδο ζημιών.

Από τον τρόπο και τις συνεργασίες που αναπτύσουν οι ασφαλιστικές στην online πώληση ασφάλισης αυτοκινήτου προκύπτει ότι οι περισσότερες εταιρίες είναι στις online πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, που στην ουσία είναι πρακτόρευση ασφαλειών.

Ενω, συνολικά, επτά ασφαλιστικές εταιρίες έχουν τουλάχιστον ένα “αποκλειστικό” κανάλι online πώλησης είτε ως εταιρική πλατφόρμα είτε σε συνεργασία με τράπεζα, ανεξάρτητα αν προωθούνται και από πλατφόρμες σύγκρισης τιμών.

Επιπλέον, υπάρχουν και ασφαλιστικές εταιρίες που ακολουθούν πολιτική “no online” πώληση ασφάλισης, όπως η Ευρωπαϊκή Πίστη και η Generali που δεν αφήνουν προϊόντα τους να πουληθούν ούτε καν από τις πρακτορειακές πλατφόρμες σύγκρισης τιμών. 



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *