Μεγάλη επιτυχία στο σεμινάριο των Ασφαλιστών του EEΘ

Οι τρόποι που προσφέρει η τεχνολογία και με την αξιοποίηση τους οι ασφαλιστές μπορούν να προσεγγίσουν πολύ καλύτερα τη γενιά των Millenials αναλύθηκαν στο σεμινάριο, με το οποίο συνεχίστηκαν  οι εκδηλώσεις του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης στην 84η ΔΕΘ.

Ενδεικτικό της μεγάλης προσέλευσης ασφαλιστών ήταν το γεγονός ότι η Επιτροπή Ασφαλιστικών και Τραπεζικών Θεμάτων του ΕΕΘ, που διοργάνωσε το σεμινάριο, αναγκάστηκε να μεταφέρει την εκδήλωση από την αίθουσα Β στην αίθουσα Α του συνεδριακού κέντρου «Νικ. Γερμανός».

Ακολουθήστε μας στο Google News

Χαιρετίζοντας την εκδήλωση, ο συντονιστής της Επιτροπής και μέλος της Διοικητικής Επιτροπής του ΕΕΘ Κυριάκος Μερελής τόνισε ότι στη νέα εποχή που ζούμε, στην εποχή της «4ης Βιομηχανικής Επανάστασης» το τοπίο στην αγορά θα αλλάζει σταδιακά, ενώ μία σειρά από επαγγέλματα θα αλλάξουν δραστικά τους τρόπους με τους οποίους λειτουργούν. Οι αλλαγές θα είναι τόσο δραστικές που πολλά από τα επαγγέλματα δε θα υπάρχουν όπως τα ξέρουμε σήμερα, ενώ άλλα θα αντικατασταθούν από υπολογιστές ή ρομπότ.

Στο πλαίσιο αυτό, ο καθένας από εμάς θα πρέπει να είναι επαρκώς ενημερωμένος αλλά και καταρτισμένος ώστε να ανταποκριθεί με τους καλύτερους όρους σε αυτές τις αλλαγές», τόνισε ο κ. Μερελής.

Στο δικό του χαιρετισμό ο Κώστας Λάσκος, Συντονιστής των Επιτροπών του ΕΕΘ και μέλος της Διοικητικής Επιτροπής του, τόνισε ότι το Επιμελητήριο, πιστό στην αποστολή του για έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση των μελών του διοργανώνει σειρά εκδηλώσεων όπως η αποψινή προκειμένου να τα βοηθήσει να εισέλθουν με τους καλύτερους δυνατούς όρους στη νέα εποχή.

Στην ομιλία του ο ομιλητής Γιώργος Χανός αναφέρθηκε αναλυτικά στα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και γενικότερα τα εργαλεία της ψηφιακής εποχής τόσο στην οργάνωση και προώθηση της δουλειάς του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή όσο και στις προσπάθειες που κάνει ώστε να προσεγγίσει τις νεότερες γενιές.

Οι Millenials, όπως τόνισε ο ομιλητής, είναι το μέλλον ως πελάτες για την ασφαλιστική αγορά, καθώς αποτελούν πλέον το 27% του πληθυσμού. Έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά καθώς γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στη διάρκεια της μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης μετά τη δεκαετία του ’30, δίνουν πολύ μεγάλη βαρύτητα στο value for money, και για να τους προσεγγίσουμε θα πρέπει να αναπτύξουμε πολύ καλή σχέση με την τεχνολογία και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *