Με διακριτικό τίτλο “ Generali I “ η ΑΧΑ Aσφαλιστική μέχρι την απορρόφηση από την Generali Hellas

Με μία εγκύκλιο προς τους συνεργάτες του δικτύου της AXA Ασφαλιστική και μία επιστολή προς τους πελάτες της η ΑΧΑ Ασφαλιστική τους ενημερώνει σχετικά με τις διαδικασίες που ακολουθούν μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της από τον Όμιλο Generali .

H εγκύκλιος προς τους συνεργάτες αναφέρει:

Αγαπητοί Συνεργάτες,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, σε συνέχεια ολοκλήρωσης της εξαγοράς της «ΑΧΑ Ασφαλιστικής Α.Ε.» από τον Όμιλο Generali, την 31/05/2021, η «ΑΧΑ Ασφαλιστική Α.Ε.» μετονομάζεται σε «GENERALI HELLAS I ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» με διακριτικό τίτλο «Generali I».

H νέα επωνυμία «GENERALI HELLAS I ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» είναι προσωρινή μέχρι την ολοκλήρωση της απορρόφησης της Εταιρείας από την «GENERALI HELLAS ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ». Στο επόμενο διάστημα θα διαπιστώσετε την αντικατάσταση της επωνυμίας «ΑΧΑ Ασφαλιστική Α.Ε.» με τη νέα επωνυμία. Ωστόσο, μέχρι να συμβεί η αντικατάσταση, οποιαδήποτε αναφορά στην «ΑΧΑ Ασφαλιστική A.E.» νοείται ως αναφορά στη «Generali I».

Επισημαίνουμε ότι η συγκεκριμένη μεταβολή δεν επηρεάζει την ισχύ των ασφαλιστηρίων συμβολαίων ή τον τρόπο εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων και των συνεργατών της Εταιρείας.

Με στόχο την ενημέρωση των ασφαλισμένων δρομολογείται, για το αμέσως επόμενο διάστημα, ένα σύνολο ενεργειών επικοινωνίας και συγκεκριμένα:

  • Ενημέρωση ασφαλισμένων μέσω email/ SMS/ Viber. Η συγκεκριμένη ενημέρωση αφορά όσους από τους ασφαλισμένους μας έχουν μοιραστεί μαζί μας το κινητό τους τηλέφωνο ή/και το email τους.
  • Aποστολή ενημερωτική ςεπιστολής. Οι ασφαλισμένοι που δεν έχουν επιλέξει την ηλεκτρονική επικοινωνία μαζί μας μέσω του MyAXA, θα λαμβάνουν μαζί με τα έγγραφα των συμβολαίων τους τη σχετική ενημερωτική επιστολή την οποία και σας επισυνάπτουμε. Η συγκεκριμένη επιστολή θα πρέπει να δίδεται στον πελάτη είτε κατόπιν σχετικού αιτήματος είτε κατά τη διαδικασία προσφοράς/αίτησης, ως προσυμβατικό έντυπο, με σκοπό την πλήρη ενημέρωσή του.
  • Λοιπά μέσα επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους. Η σχετική ενημέρωση για την ολοκλήρωση της εξαγοράς και την αλλαγή της Επωνυμίας έχει αναρτηθεί και στο www.axa.gr ενώ θα ακολουθήσουν και επιπλέον σημεία ενημέρωσης στο MyAXA, στο ηλεκτρονικό ειδοποιητήριο πληρωμής κ.λπ.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ερώτηση διευκρίνιση. Με φιλικούς χαιρετισμούς, Νίκος Σακελλαρίου Διευθυντής Πωλήσεων & Customer Care

Η επιστολή προς τους πελάτες της ΑΧΑ Ασφαλιστική αναφέρει:

Αγαπητέ πελάτη,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, ολοκληρώθηκε η διαδικασία εξαγοράς της «ΑΧΑ Ασφαλιστικής Α.Ε.» από τον Όμιλο Generali, όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί στις 31/12/2020. Ως εκ τούτου και από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της εξαγοράς, την 31/05/2021, η «ΑΧΑ Ασφαλιστική Α.Ε.» μετονομάζεται σε «GENERALI HELLAS I ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» με διακριτικό τίτλο «Generali I».

Επιπλέον, σας ενημερώνουμε ότι η νέα επωνυμία «GENERALI HELLAS I ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» είναι προσωρινή μέχρι την ολοκλήρωση της απορρόφησης της Εταιρείας από τη «GENERALI HELLAS ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ». Στο επόμενο διάστημα θα διαπιστώσετε την αντικατάσταση της επωνυμίας «ΑΧΑ Ασφαλιστική Α.Ε.» με τη νέα επωνυμία. Ωστόσο, μέχρι να συμβεί η αντικατάσταση, οποιαδήποτε αναφορά στην

«ΑΧΑ Ασφαλιστική A.E.» νοείται ως αναφορά στη «Generali I».

Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η συγκεκριμένη μεταβολή δεν επηρεάζει την ισχύ των ασφαλιστηρίων συμβολαίων ή τον τρόπο εξυπηρέτησης σας.

Λίγα λόγια για τον Όμιλο Generali

Η Generali είναι ένας από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους οργανισμούς ασφαλίσεων και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων. Ιδρύθηκε το 1831, έχει παρουσία σε 50 χώρες και συνολικά ασφάλιστρα που ξεπέρασαν τα 70,7 δις ευρώ, το 2020. Με πάνω από 72.000 εργαζόμενους ανά τον κόσμο και 65,9 εκατομμύρια πελάτες ο Όμιλος κατέχει ηγετική θέση στην Ευρώπη και μια ολοένα και πιο σημαντική παρουσία στις αγορές της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής. Η δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής της Generali στόχος της οποίας είναι να αποτελεί το Δια Βίου Εταίρο – Lifetime Partner των πελατών της, προσφέροντας καινοτόμες και εξατομικευμένες λύσεις, μέσα από ένα δυναμικό δίκτυο πωλήσεων.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ερώτηση ή διευκρίνιση ενώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες και στο www.axa.gr.

Με φιλικούς χαιρετισμούς, Χαράλαμπος Αναστασιάδης

Διευθυντής Προϊόντων, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *