Μια πρωτοβουλία του ΕΕΑ που πρέπει να στηρίξουν όλοι οι ασφαλιστές και συνολικά ο κλάδος

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο της Αθήνας για πρώτη φορά επιχειρεί να δημιουργήσει το προφίλ του σημερινού ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. 

Η πρωτοβουλία είχε αναγγελθεί πέρυσι  στην πρώτη πανελλαδική συνδιάσκεψη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και πλέον είναι γεγονός.  

Σε συνεργασία με την ICAP με επιστημονικό και εμπιστευτικό χαρακτήρα, όπως όλες οι έρευνες που γίνονται από εταιρίες που έχουν την τεχνογνωσία και τις εγκρίσεις των αρχών για αυτές τις έρευνες, το ΕΕΑ στην συνέχεια θα δημοσιοποιήσει τα αποτελέσματα και θα δώσει ένα πολύτιμο στατιστικό εργαλείο.

Χρήσιμο στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή γιατί θα γνωρίζει πως διαμορφώνεται σήμερα ο κλάδος του και θα μπορεί να σχεδιάσει τα επιχειρηματικά του πλάνα.

Χρήσιμο στους φορείς των διαμεσολαβούντων γιατί θα μπορούν  να διαμορφώσουν τους στόχους τους για την καλύτερη θωράκιση και διεκδίκηση θεσμικών θεμάτων.

Χρήσιμο στις ασφαλιστικές εταιρίες γιατί επίσης θα γνωρίζουν, πέραν των δικών στοιχείων για διάρθρωση των δικτύων τους, συνολικά πως διαμορφώνεται η αγορά στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Εμείς με την δική μας δημοσιογραφική ματιά, ως θεματική ενημερωτική σελίδα  για θέματα ασφάλισης, θεωρούμε ότι αυτή η πρωτοβουλία πρέπει να στηριχθεί και να πάρουν μέρος όσοι περισσότεροι μπορούν ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

Τα λινκς για την έρευνα ,που έχει σταλεί και με email στους ασφαλιστές, είναι : 

ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ (ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ) ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ (ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ) ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Επιπλέον θα προσθέσουμε ότι το ΕΕΑ αλλά και οι φορείς των διαμεσολαβούντων πρέπει να προχωρήσουν και σε μια επόμενη έρευνα για τον κλάδο με άξονα τους καταναλωτές.

Δηλαδή, μία έρευνα που θα έχει δείγμα από το καταναλωτικό κοινό με ερωτήσεις πχ τι ξέρει γι αυτούς ο καταναλωτής, αν έχει ασφαλιστή, από ποια κανάλια διανομής έχει αγοράσει η θα αγόραζε  ασφάλιση κλπ.

Έρευνα που επίσης θα μπορούσε να συμβάλει στην ενημέρωση του κλάδου να οργανωθεί καλύτερα σε θέματα στρατηγικής απέναντι στον καταναλωτή και στο τι ζητά από αυτόν.

Γενικά η έρευνα σήμερα είναι βασικό στοιχείο για να οργανώνει και να διαμορφώνει την  στρατηγική του ο κάθε επαγγελματίας. 



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *