
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Βασίλη Βαβυλουσάκη στο Περιοδικό «Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ» που κυκλοφορεί.
Μεταξύ άλλων διαβάσαμε τις επισημάνσεις του για τα θέματα που απασχολούν την διαμεσολάβηση στον κλάδο της ασφάλισης και έχουν σχέση με τον ανταγωνισμό και τις σχέσεις εταιριών – διαμεσολαβητών.
Μεταξύ άλλων κάνει αναφορές στα ζητήματα των διαφορετικών τιμολογήσεων ανάμεσα στα κανάλια διανομής, αλλά και τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και των direct πωλήσεων μέσω προσφορών ακόμα και σε σούπερ μάρκετ !!