Μόνο το 3% των καταγγελιών από καταναλωτές αφορούσε ασφαλιστήρια συμβόλαια

Μόνο το 3% των καταγγελιών που διαχειρίστηκε η καταναλωτική οργάνωση ΕΕΚΕ σε διάστημα 10 ετών αφορούσε ασφαλιστικά συμβόλαια.

Απο τις καταγγελίες αυτές το 33% αφορούσε αποζημιώσεις, το 53 παράτυπες χρεώσεις και το 13% διαφημίσεις ( Γράφημα)

Αναλυτικά στην σχετική ανακοίνωση της ΕΕΚΕ επισημαίνονται τα παρακάτω:

Με αφορμή την επέτειο 10 χρόνων λειτουργίας της (2009-2019), η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, δημοσιεύει τον απολογισμό των καταγγελιών που έχει διαχειριστεί όλα αυτά τα χρόνια, με στόχο να αποτυπώσει με νούμερα την κατάσταση που επικρατεί στη αγορά.

Από τα αποτελέσματα της μελέτης, επιβεβαιώνεται πως μέσα σε αυτή τη δεκαετία, η Ε.Ε.Κ.Ε. έχει διαχειριστεί με επιτυχία το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών που έχει δεχτεί, επιφέροντας στους καταναλωτές σημαντικό οικονομικό και ηθικό όφελος.

Μελετώντας τα αποτελέσματα, τα βασικά σημεία που αξίζει να σταθεί κανείς, είναι τα εξής:

• Η Ε.Ε.Κ.Ε. έχει διαχειριστεί τις καταγγελίες και τα ερωτήματα που έχει λάβει, σε ποσοστό 100%.

• Από τον σύνολο των διεκπεραιωμένων καταγγελιών, το 78,9%  είχαν θετική έκβαση υπέρ του καταναλωτή.

• Τα υψηλότερα ποσοστά καταγγελιών, συγκεντρώνουν οι τομείς των Τραπεζικών Συναλλαγών με ποσοστό 24,4% , των Τηλεπικοινωνιών με 19,1%, της Αγοράς Προϊόντων και Υπηρεσιών με 18,5% καθώς και των Τουριστικών Υπηρεσιών με 9,3%.

• Στον τομέα των Τραπεζικών Συναλλαγών, μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται να αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές με τις τηλεφωνικές οχλήσεις (20,16%) και τη χορήγηση των εγγράφων (20,16%).

• Στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών, η πλειονότητα των καταγγελιών αφορά παράτυπες χρεώσεις και μονομερείς ενέργειες σε ποσοστό 15,79% αντίστοιχα.

• Στον τομέα των Προϊόντων και Υπηρεσιών, ως σημαντικότερο πρόβλημα αναδεικνύεται η πολιτική αντιμετώπισης περιπτώσεων ελαττωματικών προϊόντων  σε ποσοστό 36,84%

• Στον τομέα των τουριστικών Υπηρεσιών, οι καταναλωτές φαίνεται να  καταγγέλλουν συχνότερα περιπτώσεις καθυστέρησης αναχωρήσεων (25,53%) και ακύρωσης κρατήσεων (23,4%)

Διαβάστε ολόκληρη τη μελέτη εδώ



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *