Νέα θέση εργασίας υπαλλήλου διαχείρισης γενικών κλάδων και αυτοκινήτου

Η εταιρεία Wedo.insure  , που δραστηριοποιείται στον ασφαλιστικό τομέα από το 1975 και είναι γραφείο 2ης γενιάς , αναζητά υπάλληλο διαχείρισης γενικών κλάδων και Αυτοκινήτου για εργασία πλήρους απασχόλησης.

Συνοπτικά, οι αρμοδιότητές του συμπεριλαμβάνουν την γνώση Underwriting εκδόσεων Συμβολαίων, την τιμολόγηση, την έκδοση Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων και προσθέτων Πράξεων. Απαιτείται να είναι εξοικειωμένος με τα Portal των ασφαλιστικών εταιρειών και front Office (Hermes) και να διακρίνεται από ευγένεια, ακρίβεια, προσοχή στη λεπτομέρεια και Δεξιότητες διαπροσωπικών σχέσεων.

Ακολουθήστε στο youtube για νέα εμπειρία ενημέρωσης και στo Google News

Αρμοδιότητες

  • Έκδοση προσφορών
  • Έκδοση Συμβολαίων
  • Διαχείριση Χαρτοφυλακίου (πρ. πράξεων, ανανεώσεων, κτλ)
  • Εξυπηρέτηση Συνεργατών και ασφαλισμένων
  • Επικοινωνία με Ασφαλιστικές εταιρείας

Απαραίτητα προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση back office ή γραμματειακής υποστήριξης
  • Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
  • Άριστη γνώση MS Office
  • Καλή γνώση Αγγλικών
  • Χειρισμός Portal Ασφαλιστικών εταιρειών
  • Εμπειρία στο χειρισμό των portal Hermes, onesoft, Monday θα εκτιμηθεί
  • Δεξιότητες διαπροσωπικών σχέσεων
  • Δεξιότητες διαχείρισης χρόνου
  • Ικανότητα εφαρμογής διαδικασιών
  • Καλή γνώση MS Office
  • Πιστοποιητικό Ασφαλιστικού Πράκτορα – τύπου Α (προαιρετικά)
  • Ομαδικό πνεύμα και διάθεση επαγγελματικής ανέλιξης

Email για αποστολή βιογραφικών : info@wedo.insure

τηλέφωνο επικοινωνίας : 6944141058



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *