Νέα “σελίδα” για το “Broker’s Time” του ΣΕΜΑ.Τι αναφέρουν Μ.Τζωρτζωρής και Τ. Χατζηθεοδοσίου;

Ανανεωμένο και με νέα δομή στην παρουσίαση των θεμάτων κυκλοφορεί το νέο Τεύχος του Περιοδικού του ΣΕΜΑ “ Broker’s Time ” και όπως επισημαίνει, στο Editorial της έκδοσης, ο Πρόεδρος του ΣΕΜΑ, Μιχάλης Τζωρτζωρής , σύντομα το Broker’s Time θα αποκτήσει ψηφιακό αδελφό στην ηλεκτρονική του εκδοχή, αφού τις επόμενες εβδομάδες θα είναι έτοιμο το Broker’s Time blog. 

Επιπλέον, τονίζει,  θα ενισχυθεί η σύνδεσή του με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ενεργοποιηθούν καμπάνιες επικοινωνίας, με σκοπό να αυξήσουμε αλλά και να καταγράψουμε την αναγνωσιμότητά του

Για το νέο σχεδιασμό και το περιεχόμενο  του Brokers Time ο Τάσος Χατζηθεοδοσίου, μέλος ΔΣ & Υπεύθυνος Επικοινωνίας ΣΕΜΑ, αναφέρει: 

“Το Brokers Time απευθύνεται, πλέον, συνολικά στην αγορά, ανοίγοντας σε κάθε τεύχος και από έναν διαφορετικό «φάκελο». Οι θεματικές του θα είναι εστιασμένες στο επιχειρείν, σε τομείς της αγοράς που έχουν να προσφέρουν πολλά στην οικονομία.” 

Διαβάστε, αναλυτικά, τι αναφέρουν για το Brokers Τιme και τις αλλαγές στη θεματολογία του 

ΜΙΧΑΗΛ ΤΖΩΡΤΖΩΡΗΣ Πρόεδρος του ΣΕΜΑ 

Eχουν περάσει σχεδόν δεκαοκτώ χρόνια από την πρώτη έκδοση και η παρουσία του ΒΤ ήταν συνεπής και συνεχώς βελτιούμενη! Αρκεί να δει κάποιος στο “site” του ΣΕΜΑ την ιστορία των τευχών που έχουν εκδοθεί, για να καταλάβει τη σημαντική διαδρομή που έχουμε διανύσει. Μια φιλόδοξη προσπάθεια που ξεκίνησε το 2001, και έδωσε χώρο κατάθεσης απόψεων και αρθρογράφησης, σπουδαίων εκπροσώπων της ασφαλιστικής αγοράς. 

Είναι βέβαιο ότι μέχρι σήμερα, έχουμε φιλοξενήσει και καταγράψει ένα κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Ωστόσο, ζούμε στην περίοδο των μεγάλων αλλαγών. Είναι εμφανές ότι η κοινωνία μας, οι αντιλήψεις μας, και οι δράσεις μας μεταβάλλονται. Δεν θα μπορούσαμε να βρούμε ιδανικότερη στιγμή, να αλλάξουμε βηματισμό και να προχωρήσουμε το BT στο επόμενο στάδιο εξέλιξης. 

Η αισθητική αλλαγή είναι ήδη εμφανής στο τρέχον τεύχος, το οποίο έχει επιμεληθεί μια νέα ομάδα εξειδικευμένων υπεύθυνων σχεδιασμού, αρθρογραφίας και έκδοσης. Αυτό όμως δεν είναι παρά μόνο η αρχή της αλλαγής του. Σύντομα το Broker’s Time θα αποκτήσει ψηφιακό αδελφό στην ηλεκτρονική του εκδοχή, αφού τις επόμενες εβδομάδες θα είναι έτοιμο το Broker’s Time blog. Επιπλέον θα ενισχυθεί η σύνδεσή του με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ενεργοποιηθούν καμπάνιες επικοινωνίας, με σκοπό να αυξήσουμε αλλά και να καταγράψουμε την αναγνωσιμότητά του.

Η επικοινωνία του διακριτού ρόλου του Μεσίτη Ασφαλίσεων είναι συνεχώς ο εμπνευστής μας και το BT θα αποτελέσει ένα εξαιρετικό μέσο για να επιτευχθούν οι στόχοι μας. Το σημαντικότερο όμως, δεν είναι η αισθητική του νέου ΒΤ ή οι ηλεκτρονικές εφαρμογές, αλλά η νέα στρατηγική στο περιεχόμενό του. 

Η έννοια της εξωστρέφειας είναι η απόλυτη προτεραιότητά μας και ειδικότερα στη δημιουργία δεσμών και άμεσης επαφής με την ελληνική επιχειρηματικότητα. Συνεπώς η θεματολογία αλλάζει, και τα επόμενα τεύχη μας θα επικεντρωθούν στην προβολή της σπουδαιότητας του ρόλου μας αλλά και στη δημιουργία ισχυρότερων δεσμών με τους κρίσιμους αλλά και βασικούς πυλώνες της επιχειρηματικής ζωής του τόπους μας. 

Θα αφιερωθούν στο να συνδέσουν ισχυρότερα τον Έλληνα Μεσίτη Ασφαλίσεων με τους επιχειρηματίες των κλάδων του Τουρισμού, της Ναυτιλίας, της Βιομηχανίας, των Κατασκευών και των Υπηρεσιών. Μείνετε συντονισμένοι, διότι το νέο Broker’s Time είναι γεγονός!

ΤΑΣΟΣ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΟΣΙΟΥ Μέλος ΔΣ & Υπεύθυνος Επικοινωνίας ΣΕΜΑ

Το Broker’s Time γυρίζει σελίδα, πλήρως ανανεωμένο σε περιεχόμενο, με μοντέρνο σχεδιασμό, διαφοροποιημένο προσανατολισμό και νέες υπογραφές αρθρογράφων. 

Το περιοδικό του ΣΕΜΑ στρέφεται περισσότερο στοχευμένα αυτήν τη φορά προς την επιχειρηματική κοινότητα, προσκαλώντας την για το διαφορετικό. Για αναγνώσεις με άποψη, παρεμβατικότητα, προβληματισμό, εξειδίκευση. 

Το Brokers Time απευθύνεται, πλέον, συνολικά στην αγορά, ανοίγοντας σε κάθε τεύχος και από έναν διαφορετικό «φάκελο». Οι θεματικές του θα είναι εστιασμένες στο επιχειρείν, σε τομείς της αγοράς που έχουν να προσφέρουν πολλά στην οικονομία. 

Βασικός στόχος του περιοδικού είναι να ενώσει τους Μεσίτες του ΣΕΜΑ με τους υπόλοιπους κλάδους της αγοράς, αναδεικνύοντας την αξία της ασφάλισης, αλλά και δημιουργώντας έδαφος για καλύτερη επικοινωνία και νέες συνεργασίες. 

Απώτερος σκοπός του, η τόνωση της ασφαλιστικής συνείδησης του Έλληνα επιχειρηματία και η ανάδειξη του ρόλου του μεσίτη ασφαλειών στο σύγχρονο επιχειρείν. 

Έχοντας κλείσει έναν ακόμη εκδοτικό κύκλο, το περιοδικό του Συνδέσμου μας αλλάζει και πάλι τα δεδομένα, επιμένοντας στην ποιότητα της ύλης, στην πολυσυλλεκτικότητα των απόψεων, στη σε βάθος ανάλυση, στην ελεύθερη έκφραση Νέα «σελίδα» για το BT BROKER’S TIME και, πάντα με σεβασμό προς τον αναγνώστη, σε αναφορές με ιδιαίτερο, με ξεχωριστό στίγμα. 

Η συντακτική ομάδα του Broker’s Time κι εγώ προσωπικά δεσμευόμαστε να διατηρήσουμε ψηλά τον πήχη της ύλης, επιμένοντας σε αυστηρές προδιαγραφές, τόσο για το περιεχόμενο, όσο και για το σχεδιασμό του εντύπου. 

Εύχομαι το πρώτο αυτό τεύχος του νέου εκδοτικού κύκλου του BT, να σας κρατήσει κοντά του, να κεντρίσει το ενδιαφέρον σας και να αποτελέσει πηγή προβληματισμού και αφορμή για νέες αναζητήσεις. Καλή ανάγνωση!

Κάντε κλικ εδώ να διαβάστε ηλεκτρονικά το νέο τεύχος του Brokers Time



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *