Νέες, καινοτόμες, απλές, ψηφιακές υπηρεσίες από την ΑΧΑ Ασφαλιστική σε υγεία, αυτοκίνητο, κατοικία, επιχείρηση

“Σχεδιάσουμε την ασφαλιστική του μέλλοντος” είναι  το μήνυμα που στέλνει η ΑΧΑ Ασφαλιστική παρουσιάζοντας σήμερα  νέες καινοτόμες υπηρεσίες για τους ασφαλισμένους της και όσους ασφαλιστούν στην εταιρία. 

Ειδικότερα, σε μια κατάμεστη αίθουσα, από στελέχη της, συνεργάτες της, εκπροσώπους των ΜΜΕ, στο “Τhe Hub Events” , με παρουσιαστές τους κ.κ. Χρήστο Σωτηρακόπουλο και Λίλα Κουντουριώτη, παρουσίασε καινοτόμες υπηρεσίες για τους ασφαλισμένους της και όσους ασφαλιστούν στην υγεία, το αυτοκίνητο,την κατοικία και την επιχείρηση  

Για την υγεία οι νέες υπηρεσίες αφορούν:

Την παροχή συμβουλών υγείας σε όσους ζητήσουν προσφορά από την εταιρία για ασφάλιση υγείας, άσχετα αν τελικά αγοράσουν η όχι το προϊόν θα λάβουν στο email τους ενημέρωση για θέματα πρόληψης, σύμφωνα με το ιστορικό και τα στοιχεία που θα εισάγουν για την εξέταση της πρόταση τους.

Έκπτωση στα ασφάλιστρα σε πρόγραμμα υγείας της εταιρίας για όσους πραγματοποιούν το ετήσιο “τσεκ απ” που τους παρέχει το πρόγραμμα. 

Παροχή υπηρεσίας τηλεϊατρικής

Επίσης σε περίπτωση εισαγωγής για νοσηλεία οι ασφαλισμένοι της εταιρίας θα μπορούν να κάνουν ένα “τσεκ ιν” πριν την πραγματοποιήσουν και θα λαμβάνουν ένα “εισιτήριο” το οποίο θα επιδεικνύουν στην κλινική για την εισαγωγή τους  και νοσηλεία τους .

Όλες οι παραπάνω οι υπηρεσίες παρέχονται μέσα από καινοτόμες, απλές και εύχρηστες εφαρμογές μέσω διαδικτύου και από όλες τις συσκευές σύνδεσης στο Internet.  

Για το αυτοκίνητο, την κατοικία και την επιχείρηση  η ΑΧΑ, επίσης με καινοτόμες και εύχρηστες εφαρμογές  μέσω διαδικτύου, θα παρέχει στους ασφαλισμένους της υπηρεσίες  εκτίμησης της ζημιάς από απόσταση που διευκολύνουν και τις διαδικασίες αποζημίωσης.

O Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ, κ. Ερρίκος Μοάτσος επισήμανε για μία ακόμη φορά ότι, η ΑΧΑ Ασφαλιστική δεν είναι πελατοκεντρική εταιρία αλλά Ανθρωποκεντρική. 

Τόνισε στην σημασία που δίνει η εταιρία του αλλά και γενικότερα ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης στον τομέα της πρόληψης και ανέφερε χαρακτηριστικά την περίπτωση της πυρκαγιάς στο Μάτι, όπου  μερικές εκατοντάδες πολίτες που είχαν ασφαλισμένες κατοικίες και επιχειρήσεις αποζημιώθηκαν, ενώ αντίθετα χιλιάδες άλλοι που υπέστησαν ζημιές, από την καταστροφική πυρκαγιά, και δεν ήταν ασφαλισμένοι ακόμη περιμένουν να αποζημιωθούν από το κράτος.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *